obey-robots.txt
27 Mei 2018, 07:08
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken

Bellen naar helpdesk

jan groen
Ik heb de afgelopen tijd regelmatig met mijn (telfort) mobiel gebeld naar de helpdesk voor mobile telefonie. De helpdesk bellen kost 30 cent per minuut plus de kosten van uw mobile telefoon. Wat is mij nu opgevallen dat ondanks dat ik een ruime belbundel heb ik toch ook moet betalen voor het gebruik van de mobile telefoon. Nu geven ze dat dus ook wel aan maar service nummers (dus ook hun eigen) moet je appart betalen.
Ik had mij dit niet gerealiseerd en dus kosten deze gesprekken 50 cent per minuut!
Is dit normaal? Of heeft Telfort hier een foutje gemaakt.

the unknown
Men betaald voor elk service nummer. Dit maakt niet uit of het van Telfort zelf is of van welk ander maatschappij.

Als het gratis was in jou geval dan werd er geen bandje gedraaid van 30 cent per minuut plus de kosten van mobiel bla bla. met een maximum van 15 euro.

Maar voortaan bellen met de vaste lijn. Ben je in iedere geval goedkoper uit Smile

EdP
Met 50cpm heb je nog relatief geluk gehad, er zijn ook mobiele providers waar je ruim boven de 100cpm uitkomt om ditzelfde nummer te draaien! Verder vind ik het ook storend dat het allemaal zo veel moet kosten. Service is niet meer standaard tegenwoordig. Er zijn landen in de wereld waar ze niks begrijpen van onze tarieven voor service (los van de kwestie kwaliteit van dienstverlening).
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

jan groen
Bedankt voor jullie antwoorden. Laten we het maar beschauwen als een (duur) leer moment.

Ik ben weer veel wijzer geworden en volgende keer dus inderdaad gewoon bellen met de vaste lijn.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bellen naar helpdesk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly 1 dag
Steun ons
T-Mobile