obey-robots.txt
14 November 2018, 11:54
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Klacht over klacht over klacht

Meandi
Wat ben ik blij dit forum te hebben gevonden! Zal proberen Wink kort en bondig mijn probleem te beschrijven. Wellicht dat het via deze weg wel opgelost wordt.
Ongeveer 2 maanden geleden heb ik een abonnement afgesloten voor een actie prijs zowel de kosten als de aansluitkosten. Eerste factuur komt [b]78 euro[/b. Mailen, antwoord: ja fout gegaan wordt gecorrigeerd. Weer gemaild dat ik het hier niet mee eens ben bedrag is veel te hoog (abo is ong. 9 euro p/m), het is mijn geld, dit is misbruik van automatische incasso, ik wil een nieuwe juiste rekening. Antwoord: is fout gegaan wordt gecorrigeerd. Dan maar bellen. 9 min en 47 sec in de wacht gestaan om te horen we kunnen het systeem niet in. Gevraagd of ik teruggebeld kon worden, ja hoor, dat doe ik dan zelf (de medewerker) wanneer schikt het? Afspraak gemaakt voor volgende ochten. Er is niet gebeld, niet die ochtend en nog steeds niet. Brief geschreven, reactie van Telfort via sms op 17 september: uw post ontvangen u hoort van ons binnen 2 weken. Niets gehoord.
Beste mensen van telfort waar zijn jullie mee bezig?
Ik wil:
-mijn teveel betaalde geld per direct terug, nogmaals het is mijn geld en jullie doen iets fout en denken dan te kunnen bepalen wat er met mijn geld gebeurt
-een antwoord van een medewerker dient antwoord te geven op alle gestelde vragen
-een overeengekomen afspraak om teruggebeld te worden dient nagekomen te worden. het woord afspraak betekent...afijn dat weten jullie toch wel?
-2 weken na 17 september is...in mijn kalender uiterlijk 1 oktober (vandaag is 8 oktober)
-creditering van het nutteloze klantenservice gesprek van bijna 10 minuten, wel melden dat je info op internet kan vinden wat iedereen al weet maar kennelijk lukt dat niet daarom bel je en heus niet vrijwillig gezien het achterlijke klantenSERVICE tarief, maar te moeilijk om in het welkomstmenu te vermelden dat er iets is met het systeem???
-vooral wil ik dat dit opgelost gaat worden en dat jullie systeem problemen hebben is niet mijn probleem
-waarom gaan jullie zo om met klanten? als ik zo handel op mijn werk sta ik morgen op straat.

Kijk uit naar een reactie waar ik iets mee kan maar wat zou het eigenlijk triest zijn als alles nu plotseling wel snel opgelost zou worden. Ik ben het zat en heel boos.

Franzki
Hallo Meandi,

Blijkbaar is je post voor Telfort bedoeld... Maar dit is eigenlijk een gebruikersforum voor Telfort gebruikers.

Natuurlijk leest Telfort hier ook mee... maar het zou prettiger zijn als je berichten die voor Telfort zijn ook gewoon rechtstreeks aan Telfort richt (per mail of per post).

Een eisenlijstje aan Telfort gericht is voor de andere gebruikers hier niet zo interessant.

Meandi
Hallo post per email telefoon of hoe dan ook daar wordt niets meegedaan vandaar deze wanhopige poging. Wat voor anderen niet interessant is...volgens mij is het heel interessant om te weten hoe telfort omgaat met problemen voor al dan niet toekomstige gebruikers. Maar fijn om te weten dat telfort meeleest, ik wacht hun reactie met spanning af!

Franzki
In jouw post lees ik weinig wat voor anderen interessant is... je post lijkt me ook niet geschreven met die intentie.

Je wilt je probleem opgelost hebben... en dat is je goed recht... maar het is een beetje flauw om daar een gebruikersforum voor te "misbruiken".

[EDIT]

Ik vind dit soort klachten meer iets voor een Kassa of Radar forum.
Gewijzigd door Franzki op 08 oktober 2009, 17:41

SimOnly
Dit is een gebruikers forum waar Telfort gebruikers elkaar kunnen helpen. Daarnaast is het Telfort webcare team actief om daar waar mogelijk problemen op te lossen.

Er is volgens Meandi een probleem, dus probeert hij dat via deze weg opgelost te krijgen.

Het enige wat er mis is met zijn post is de toonzetting.

SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Franzki
SimOnly,

Je hebt helemaal gelijk... inderdaad is het goed dat gebruikers met problemen deze hier op het forum kwijt kunnen. En je ziet regelmatig echt gegronde klachten en schrijnende gevallen voorbij komen...

En verder is het goed om te zien dat Telfort Webcare hier blijkbaar een goede reputatie heeft opgebouwd. Zo'n goede reputatie dat het steeds vaker mensen aantrekt die die via-via hier op het forum komen en zich rechtstreeks richten tot Telfort Webcare... soms als laatste redmiddel... maar soms ook uit gemakzucht omdat ze geen zin hebben om de Supportdesk van Telfort te bellen. En ik krijg ook de indruk dat sommigen in hun postings ook steeds veeleisender worden.

Ik ben hier nog niet zo lang aanwezig en ik vind dit over het algemeen een prettig forum... er wordt informatie uitgewisseld... mensen worden verder geholpen... en er wordt gediscussieerd... Opbouwende kritiek op elkaars zienswijze en op Telfort is toegestaan. En dit gebeurt meestal zonder dat mensen elkaar meteen de hersens inslaan of voor rotte vis uitmaken. En dat maak je niet overal mee.

Verder vind ik de rol van Webcare prettig. Ze lossen schrijnende gevallen op... maar geven ook extra uitleg en achtergrondinformatie. En dat zorgt voor meer begrip en duidelijkheid.

Zelf denk ik dat de vette kop boven het forum alles zegt:

Welkom op het onafhankelijke forum.
Door gebruikers voor gebruikers

Ik hoop in elk geval dat het forum nog lang in de huidige vorm blijft bestaan. En dat het niet alleen "klagers" aantrekt maar ook mensen die op een positieve manier informatie willen uitwisselen en elkaar willen helpen.

Telfort webcareteam
@Meandi

Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is.
In een PB kunt u uw 06-nummer en e-mailadres achterlaten. Na ontvangst hiervan ben ik u graag verder van dienst.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Meandi
Beste allemaal die gereageerd hebben,
Het enige doel van mijn post is de boel opgelost te krijgen. Ik snap ook wel dat dit mogelijk niet de juiste plek is maar ik ben wanhopig! Niet leuk dat mijn toonzetting als negatief ervaren wordt...ben zeer benieuwd hoe jullie je zouden voelen als mijn probleem met Telfort jullie probleem zou zijn. Niet leuk dat dit niet als echt probleem wordt ervaren, dat ik een klager zou zijn en wat al niet meer wat wordt geschreven, bv. gemakzucht om het hier neer te zetten. Sorry hoor maar als mailen, bellen en schrijven niet helpt dan probeer ik het dus wel hier. Staat ook in mijn post dat ik dat allemaal al gedaan heb en voordat ik hier was. Inderdaad als laatste redmiddel. En niet uit misbruik! De gevraagde gegevens zijn bij Daphne en ik ben ontzettend blij dat er naar mijn probleem gekeken wordt nu Smile

Franzki
@Meandi,

Sorry dat ik me misschien wat ongenuanceerd heb uitgelaten. Mijn opmerkingen waren in elk geval niet persoonlijk bedoeld.

Voor alle duidelijkheid... ik kan me goed voorstellen dat je alles probeert om de aandacht van Telfort te trekken als je er telefonisch niet uitkomt... en het woord "klager" stond bewust tussen aanhalingstekens. Ik bedoelde gewoon mensen met een klacht. En die klacht lijkt me op zich ook terecht.

Maar ik zou het persoonlijk jammer vinden als dit gebruikersforum zou veranderen in een soort van prikbord waar mensen alleen hun problemen en klachten aan Webcare posten en eisen dat Telfort dit oplost... al dan niet onder dreiging van opzeggen van het abonnement of het inschakelen van Kassa of Radar. Zulke forums zijn er misschien al genoeg. En de meerwaarde van dit forum vind ik juist het "community" gevoel.

En nogmaals... dat is geen persoonlijke kritiek op jouw post... of op jouw probleem. Maar meer algemene kritiek op de toon waarop sommige mensen hier posten.

[EDIT]
En inderdaad heb ik zelf ook de nodige ervaring met dit soort problemen bij Telfort (en voorloper Speedlinq)... ik ken het gevoel... maar heb het zelf alleen anders opgelost.
Gewijzigd door Franzki op 09 oktober 2009, 20:59

Meandi
@Franzki
Dank je voor je uitleg en ik kan niet anders dan het met je eens zijn over het doel van een gebruikersforum maar zoals geschreven...als de gewone en gangbare wegen niets opleveren...dan moet je soms een ongewone en niet gangbare weg bewandelen.
Ik ben in afwachting van een reactie van Daphne, zo gauw eea is opgelost zal ik deze post netjes verwijderen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht over klacht over klacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Niet mogelijk via website klacht in te dienen of vraag te stellen Algemeen 1 22 september 2013, 22:58
Klacht (bkr)! Algemeen 8 02 april 2010, 11:16
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden