obey-robots.txt
12 November 2018, 19:33
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Zakelijk mobiel nummer overzetten wel mogelijk ondanks storing zakelijk beheer???

albino
Beste webcare,

Ik heb onlangs een zakelijk abonnement afgesloten en als het goed is wordt mijn nummer van t-mobile morgen overgezet.
Van de week contact gehad met de klantenservice en die komt onzeker over en geeft half en onbevredigend antwoord.

Nu wordt ik toch ongerust door onderstaande stukjes.

Kan iemand mij gerust stellen of moet ik andere maatregelen nemen om zakelijk bereikbaar te blijven op mijn huidige nog niet overgenomen nummer?

Even een paar uurtjes niet bereikbaar is prima, als het een dag is wordt ik zenuwachtig en als het langer wordt dan ga ik helemaal niet vrolijk worden.

Ik hoor graag iets op korte termijn want morgen is dichtbij!
Indien webcare gegevens van mij nodig heeft, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Stukje tekst van de blog...
======================
Concreet betekent dit dat we geen mobiele abonnementen kunnen verlengen, geen telefoonnummers kunnen porteren en adreswijzigingen kunnen doorvoeren. Onze prepaidklanten kunnen wel gewoon opwaarderen.
======================

Ander draadje op dit forum...
======================
http://telfort.ge...;pid=12865
======================
Gewijzigd door albino op 08 oktober 2009, 13:14

Telfort webcareteam
@Albino

Om u hierbij verder van dienst te kunnen zijn, ontvang ik graag het tijdelijke Telfort nummer en het te behouden nummer in een PB.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

albino
Hier dan even een zeer positief geluid...

Naast dat ik geruime tijd tevreden Telfort ADSL + VOIP gebruiker ben kan ik daar sinds kort twee positieve ervaringen aan toevoegen.
Dat mag namelijk ook wel eens gezegd worden!

Ondanks de storingen met systemen lukt het Telfort toch om een nieuw abonnement probleemloos op te leveren voor mijn moeder.
Dat lijkt niet al te moeilijk en is ook gewoon goed gegaan.

Nu de volgende....

Ik maakte gebruik van een T-mobile nummer op mijn vrouw's naam.
Die wilde ik overzetten naar Telfort en dan op mijn naam (op de zaak).
Ik heb zelf T-mobile opgezegd (was niet goed blijkt, maar ok.) en online een Telfort bestelling gedaan.
Toen kwam ik er achter dat het systeem (Mijn Telfort) niet beschikbaar was en dat porteren niet mogelijk was.
Zo al met al voldoende ingredienten om het mis te laten gaan lijkt me.

Het tegendeel is echter het geval.
Zeer snelle aansluiting en portering van het T-mobile nummer zonder problemen gelukt.

Daarnaast ben ik ontzettend goed geholpen door Telfort webcare. Wat verademing is dat zeg!
Zorgvuldig, netjes, komen afspraken na en belangrijker nog ... zeer kundig!

Niets dan lof voor in dit geval Daphne.
Nogmaals bedankt voor de ondersteuning.

Telfort Webcare rocks en daar kunnen anderen nog wat van leren!
Gewijzigd door albino op 09 oktober 2009, 10:57

josuha
waarom reageert telfort niet op mijn klacht???? ik kan nog steeds mijn rekening niet inzien ook niet na de storing van telfort ken wel inlogge hoe kan dat????
Gewijzigd door EdP op 20 oktober 2009, 21:13

josuha
zo goed daphne
Gewijzigd door EdP op 20 oktober 2009, 21:14

josuha
Daphne nog bedankt voor je inzet en je telefoontje was supper ga zo door zou ik zegge heel fijn voor de mense zoon webcare team supper groetjes joss ennog een fijne week doegg
Gewijzigd door EdP op 20 oktober 2009, 21:14

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zakelijk mobiel nummer overzetten wel mogelijk ondanks storing zakelijk beheer???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
storing Algemeen 3 20 april 2016, 14:55
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Storing Enschede Storing 1 16 augustus 2014, 10:47
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jjbos 1 dag