obey-robots.txt
23 Juni 2018, 14:21
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken

te vroeg over gezet van prepaid naar abonnement

hermen
Hallo,kan iemand mij helpen?
het volgende speelt al enige tijd.
Mijn man had prepaid en is naar sim only overgegaan.
In juli jl heeft hij alles binnen gekregen en alles netjes aangemeld en de datum werdt 03 aug.dan zou het overgezet worden.
Mijn man had nog geld er op staan dus dat kwam goed uit.
Echter nu werd er ineens half juli zijn simonly geacc.en was hij het geld van prepaid kwijt.
Mailtjes gestuurd en hij kreeg antwoord van sorry maar er is een foutje gemaakt en dat is niet meer terug te draaien.
Of hij er mee instemde dat het bedrag ,wat nog op zijn prepaid stond ,met de eerst komende rekening zou verrekenen.
Hij is daar mee accoord gegaan,echter het gaat helemaal fout.
Mailen met de klantendienst helpt niet krijg je alleen maar het zelfde regeltje terug dat bij overgaan naar prepaid het geld weg is.
Echter het is de fout van TELFORT.
Mijn man heeft zich hier heel druk over gemaakt,vandaar dat ik het nu maar eens typt hier.
Misschien kan er iemand helpen.
Ieder 10 euro is voor ons ouwetjes toch veel geld.

Als dit bericht in een verkeerde box staat dan bij deze mijn excuus.

Moet ik iedere keer hier terug komen om te kijken of er antwoord is??????????????

groetjes Elly

NU snap ik waarom mijn man zo kwaad is.
Bij TELFORT krijg je geen antwoord en zelfs hier nemen z\e wel de moeite om het te lezen maar een antwoord krijg ik niet.
Ach ja je kan beter iemand overhoop schieten dan staan ze te dringen om je te helpen.Maar ons ouderen laten ze gewoon barsten zelfs hier.
je loop gewoon met je kop tegen een muur van onwil aan.

Nou mensen bedankt dat jullie ons niet wil helpen.

Hoop dat je een prettige avond heb met jullie telfort.

Elly
Gewijzigd door hermen op 05 oktober 2009, 20:25

EdP
Als de optie 'Volg dit bericht' is geactiveerd, dan krijg je vanzelf een email als er gereageerd is.
Zelf komen kijken mag natuurlijk ook.

Wat betreft het beltegoed kan ik jullie niet helpen, dat kan alleen het Webcare team.
Een beetje geduld is een schone zaak en een positieve houding zorgen vaak voor een betere respons.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

hermen
Hoeveel geduld moet je hebben,na drie maanden vergeefs overal aan te kloppen en geen of een verkeerd antwoord te krijgen of gewoon een niets zeggend mailtje retour te krijgen wat niet over het onderwerp gaat???U mag het zeggen wij weten het niet meer.Maar als klant tel je bij TELFORT niet mee dat is wat wij nu wel weten.

Elly

Telfort webcareteam
Beste Elly,

Allereerst onze excuses voor het door u ervaren ongemak.

Graag ontvangen wij in een privé bericht uw man zijn gegevens (06-nummer van het abonnement óf incidentnummer), zodat wij het e.e.a. uit kunnen zoeken. U kunt een privé bericht sturen door onder ons bericht op de knop 'stuur PB' te klikken, en vervolgens uw bericht te typen.

Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, kunnen wij na het uitzoeken van uw probleem contact met u opnemen. Dit houdt in dat u dan dit topic niet meer in de gaten hoeft te houden.

Remco
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 07 oktober 2009, 11:06
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

hermen
Beste lezers.
Het probleem is uit de wereld geholpen door REMCO
Bij deze heel heel erg bedankt REMCO voor de hulp die jij ons gegeven heb.

Groetjes Elly

EdP
Dit zeg ik niet graag, maar ... zie je nou wel? Wink
Gefeliciteerd.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Telfort webcareteam
@Jasmijn

Graag neem ik uw klacht in behandeling. In een PB kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer en een korte toelichting aan mij kenbaar maken.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'te vroeg over gezet van prepaid naar abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Wifi werkt niet naar tv WiFi 2 07 februari 2014, 23:28
T4 abonnement, minder snelheid voor je geld Algemeen 15 13 mei 2013, 01:56
bellen naar buitenland Algemeen 2 28 maart 2012, 16:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly03:46:18