obey-robots.txt
19 Augustus 2018, 07:52
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort ZyXel power lampje brand niet

siem
hallo

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

mijn zyxel en model is p-2602hw-d1a daar het power lampje van het modem brand niet. heb ook gereset maar nix. heb geen internet en het modem kan tog niet al na 2 dagen kapot zijn ?

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

gr siem

Franzki
Als het lampje niet brandt, zit misschien het snoertje van de adapter niet goed of de adapter niet goed in het stopcontact.

Staat de aan/uit knop wel aan?

Als er helemaal geen lampjes branden vrees ik het ergste...

siem
De zwart aan/uit knop is gewoon aan.
als je die aan en uit doet dan gaat het power lampje een tijdje branden en daarna valt ie gewoon weg.

gr siem

Franzki
Hier even getest... tijdens het initialiseren knippert de powerled... en na een tijdje blijft hij branden.

Het lijkt alsof je modem hangt bij het opstarten.

Misschien toch eerst even alle bekabeling losmaken... dan spanning erop en 20 seconden met een tandenstoker of iets dergelijks de resetknop in het gaatje naast de aan/uitknop indrukken.

siem
Ik heb alles los gemaakt. ik had een losse modem un me handen en daarna heb ik 20 sec dat kleine reset knopje ingehouden (met de kabels er weer in) en dan heb ik nog eens de gele kabel erin gedaan er brand dan geen power lampje maar eterhent brand dan...het power lampje blijft even knipperen en na een tijdje zie je geen nix meer branden of knipperen.

gr siem

Franzki
Kun je wel verbinding maken met de webinterface van de zyxel? op 192.168.1.254?

siem
nee..ik heb nu gewoon verbinding van iemand anders draadloos pff...ik kom niet in me router normaaal wel mah nu niet 192.168.1.254...ik weet egt niet wat ik moet doen dit is egt niet fijn...

gr siem

Franzki
Ik geloof dat er nog een "zwaardere" vorm van reset mogelijk is.

Modem uitzetten ... resetknopje ingedrukt houden en dan modem aanzetten... knopje ingedrukt houden en weer 20 of 30 seconden wachten tot je alle lampjes aan ziet gaan.

Anders vrees ik dat het modem defect is.... Sad
Gewijzigd door Franzki op 18 september 2009, 23:03

siem
Franzki bedankt het is gelukt ik heb weer internet me lampjes branden weer Grin hartstikke bedankt voor je hulpGrin

gr siem

Franzki
Gelukkig maar....

Graag gedaan en laten we hopen dat het blijft werken!

groet,
Frans
Gewijzigd door Franzki op 18 september 2009, 23:31

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort ZyXel power lampje brand niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:47:22