obey-robots.txt
25 September 2018, 04:52
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

ZyXEL wachtwoord in Firefox 3.5

EdP
Sinds een paar weken is op m'n laptop Firefox 3.0 geupgrade naar 3.5.
In de eerste instantie zie ik niet zoveel verschil, maar op één punt ben ik er zeker op achteruit gegaan:
Firefox 3.5 weigert m'n modem's wachtwoord te onthouden, wat in 3.0 nog perfect werkte.
Natuurlijk heb ik al de Saved Passwords weggegooid en opnieuw op Remember geklikt en zitten Googlen, maar het is vergeefs, hij blijft weigeren. Het is ook alléén maar bij het wachtwoord van m'n modem, alle andere saved passwords werken uitstekend zoals voorheen.

Zijn er meer mensen die dit zelfde probleem hebben? Nog mooier natuurlijk als je de oplossing weet.
Ik zou Firefox natuurlijk kunnen downgraden, maar dat hou je op de lange termijn niet vol, ooit word je een keer gedwongen naar een nieuwere versie.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

hondengek
Daar waar op een website of interface om een ww gevraagd wordt, verschijnt een Firefox-pop up met de vraag of het opgeslagen dient te worden.

Die pop up komt m.i. niet erg duidelijk in beeld.
Heb je die mogelijk over het hoofd gezien?
Gewijzigd door hondengek op 11 september 2009, 22:53

EdP
Nee die hou ik altijd in de gaten, dat is ook wat ik bedoelde met "op Remember geklikt". Onthoudt-ie wel jouw (niet-standaard) wachtwoord?

hondengek
Nou nee, maar ik heb dan ook niet gekozen voor "onthouden".
Misschien dan toch maar voor lief nemen want downgraden lijkt onwenselijk zoals je zelf al berichtte

Prettig weekeinde

n.b.: als verstokte IE-gebruiker ben ik pas recentelijk overstag gegaan en sindsdien laaiend enthousiast!
In het volgend nummer van Computerbild worden de diverse browsers kritisch tegen het licht gehouden.
Voor eventuele geïnteresseerden ben ik graag bereid het artikel in te scannen

EdP
Op zich zou dat wel interessant zijn voor mij en misschien ook nog wel voor anderen, alleen kun je het beter niet online zetten i.v.m. copyright.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ZyXEL wachtwoord in Firefox 3.5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
Port forwarding zyxel p-2812hnu-f1 Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 13 juni 2013, 12:00
NAT uitschakelen op zyxel p2812hnu-fx Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 29 mei 2013, 10:07
Portforwarding Zyxel P-2812HNU-F1 Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 01 mei 2013, 21:38
WRT320n i.c.m. ZyXel P-2812HNU Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 13 februari 2013, 23:01
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly21:32:54