obey-robots.txt
26 Mei 2018, 21:42
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

maand bedrag duuder geworden zomaar van 19,95 nu 20,45

mirandamm28
hoi ik heb zomaar dat ik meer moet betallen ben al weken aan het mailen met hun maar dan zeggen ze nu je mailt met de afdeling mobieletelfoons ja nou zouden ze het door sturen maar weer niks laatste antwoord was van 13 augustus en mail al sinds juli dr over als het niet langer is. en heb nog wel ee klacht toen ik internet bij hun nam was je idd duuder uit door een lose monteur want het modem deed het niet verkeert ingesteld door hun dus weer moest sinds december 24 verbinding hebben maar deed het pas eind feburai. ja zeggen dr is wel verbinding niet dus. en dan heb ik nog es storing gehad weer alles geen draadloos internet meer storing kwam bij hun weg in de winkel wordt je niet geholpen weet netw at er is en je moet maar weergaan bellen 0900 he 15 euro. maar dr was nog een klant die zegt 3 minuten modem uit dan doet ie het w eer en ja hoor toen deed ie het weer na weer een maand of langer er weer niet op gekunt te hebben. als mijn jaar afgelopen is neem ik weer wat anders. ik ken nog een jongen al 2 maadn geen internet van dag 1 niet krijgt maar geen verbinding van telfort meneer waarom meld u uw niet aan bellen ze hem zelf nog over omdat ze dat wel kunen zien. komt een monrue die komt er ook niet uit. maar ik hoort wel als ernog meer mensen op eens duurder uit zijn. en telfort is nog steeds ook kpn en die heeft ook slechte verbnding en klachten !!!

Franzki
hallo mirandamm28 zou je voortaan wat hoofdletters en punten in je posting willen zetten dat leest wat prettiger verder begrijp ik niet helemaal goed wat je nu wil vragen maar misschien wil je het nog een keer proberen en dan is er vast wel iemand die een antwoord kan geven het klopt trouwens dat het maandbedrag is verhoogd dat hebben ze waarschijnlijk bij telfort nodig omdat alle prijzen voor hun ook duurder zijn geworden en daarom hebben ze het 20,44 gemaakt en daar hebben alle abonnees ook een bericht van gehad en als je het er niet mee eens was dan had je toen je internet kunnen opzeggen.
Gewijzigd door Franzki op 01 september 2009, 19:39

Richard
hallo mirandamm28 zou je voortaan wat hoofdletters en punten in je posting willen zetten dat leest wat prettiger

Phooeeee... de pot verwijst de ketel. Dat is op jou zeer zeker ook van toepassing. Of deed je dat voor expres om haar te laten zien hoe moeilijk lezen dat is?

Anyway Miranda... daar is in november verleden jaar al een brief over geweest dat die tarieven duurder gingen worden.

Greetings, Richard.

Franzki
Zal volgende keer de "sarcasm modus" maar weer gebruiken Wink
Gewijzigd door Franzki op 01 september 2009, 22:32

Richard
Ah oke... dan is het goed, was al bang dat het serieus was.Grin
Greetings, Richard.

the unknown
ik snap er geen .... van! heb 3 keer alles moeten lezen voor ik er iets uit kon halen. Maar zoals EDP aangaf.

Try it again Smile

Franzki
EDP?

Doe ik zo m'n best om iemand zo gericht mogelijk (in de eigen taal) te adviseren... en dan denken ze meteen dat ik EdP ben.
Gewijzigd door Franzki op 02 september 2009, 18:38

the unknown
HEHEHE , ik heb me idd vergist Smile ,Zat waarschijnlijk ergens een post in me hoofd waardoor ik dacht dat het een uitspraak van EDP was. beetje moe van het hard werken Smile Maar Franzki was het.

Mijn excuses Smile

EdP
Sterker nog, het had inderdaad van mijn hand kunnen zijn Wink
(heb al wel vaker zoiets uitgehaald)
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'maand bedrag duuder geworden zomaar van 19,95 nu 20,45', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Help! DSL onstabiel geworden :( Algemeen 15 21 september 2009, 08:37
Zit al 1 maand zonder internet + telefonie van telfort Algemeen 4 29 augustus 2008, 17:08
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly 1 dag
Steun ons
AliExpress