obey-robots.txt
26 April 2018, 17:03
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

storing sinds 3 weken

virginbird
Ik heb sinds 3 weken last van een wegvallende verbinding / klapperende lijn. Het DSL signaal valt met het Telfort modem binnen een minuut weg.
Dan weer even snel,maar dat duurt niet lang en vat ie helemaal weg,en word mijn verbinding vebroken!
Heb alles wat er hier op het forum als advies gegeven word geprobeerd.
Maar het blijft haperen.
nu na 3 weken erg gefrustreerd de boel probeerde te repareren vraag ik jullie om HULP!!! aub!
Ik ben echt ten einde raad.
Alles is bekabeld,geen wlan geactiveerd,modem opnieuw ingesteld door fabrieksinstellingen,nieuwbouwhuis(dus geen oude kabels/etc),heeft het altijd lekker snel gedaan(dus het moet goed kunnen gaan).
ik hoop uw hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wacht geduldig af op reactie.
met vr gr.FrownSmile

EdP
Je had het bericht dubbel gepost, 1 verwijderd.

Kun je de DSL Line Status posten, alsmede de aangegeven intrain-snelheden?
Verder graag controleren wat de Logs te melden hebben.

Dat je een nieuwbouwhuis hebt wil helaas niet zeggen dat er niks mis kan zijn met de bedrading. In een nieuwbouwwijk moet er helaas vaak aan de apparatuur gesleuteld worden om aansluitingen op te leveren, de kans bestaat altijd dat er dan iets (anders) mis gaat.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Franzki
Heb je ook al contact opgenomen met de Telfort helpdesk? Zij kunnen een lijnmeting uitvoeren... wellicht dat daar meer informatie uit komt.

Zeker omdat je zegt dat je zelf al alles geprobeerd hebt.

[Edit]

Persoonlijk zou ik geen 3 weken wachten met het bellen van Telfort... hoe langer je wacht, hoe langer het ook duurt voordat er actie wordt ondernomen.
Gewijzigd door Franzki op 31 augustus 2009, 13:37

Telfort webcareteam
@virginbird,

Er is geen enkele reden om 3 weken met een klapperlijn te blijven zitten zonder aan de bel te trekken. Dit levert u alleen maar extra frustraties op want zonder actie te ondernemen zal het niet beter worden. (kabels vervangen/inkorten/lijnprofiel aanpassen etc.)

Waar in huis zit uw IS/RA punt en waar staat uw modem?

Als u per PB uw gegevens toestuurt kunnen we wat metingen gaan uitvoeren.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privÚberichten.

virginbird
Hoi ,bedankt allemaal voor de moeite die jullie nemen om mij te helpen,want het word nu echt steeds gekker.
Maar ik heb goede hoop,even afwachten wat er gaat veranderen nadat het webcareteam er naar gekeken heeft.
Hopelijk gaat Hugo de boel doormeten en word het euvel verholpen.
Mijn geduld is groot en word hopelijk beloont,het is in ieder geval een schone zaakWink

Franzki
Hallo,ik heb nog steeds die storing,dacht dat iemand van het webcare team er naar zou kijken,maar ineens geen contact meer?? mischien op vakantie?
maar ik heb gisteren de hele dag zonder internet gezeten?? en daarvoor een klapperende/uitvallendelijn sinds 4weken!

Beste klantenservice.ik heb een probleem. Antwoord:Bel ons maar a 15 euro pg!

Je kunt hier nu wel van alles gaan posten. Maar ik vind het een beetje flauw om te roepen dat het 4 weken niet werkt... want je hebt 3 weken niets gedaan om het bij Telfort te melden.

Verder de vraag of je het al bij de Telfort Support hebt gemeld...

Sinestra
Ik heb zelf ook al enige tijd (o.a. de laatste 3 weekeinden) een slechte verbinding. Uiteindelijk deze week alle kabels en gecontroleerd en een andere router ge´nstalleerd. Het probleem bleef. De verbinding valt weg en ik heb soms meer dan 12 uur achter elkaar geen verbinding. Dus een mail gestuurd naar de internet klantenservice (vanaf mijn werk, want thuis uiteraard weer geen internet). Het antwoord was dat ik alles moest controleren (stond al in mijn mail dat ik dat had gedaan). Verder nog wat tips die ik al had uitgevoerd. De laatste tip was dat ik de helpdesk kon bellen, maar als mijn verbinding goed is dan werkt alles goed en snel. Wat meten ze dan als de verbinding er niet is?

Franzki
@Sinestra

Zou je zo vriendelijk willen zijn om een nieuw onderwerp te openen? Dat houdt het overzichtelijk.

Voor wat betreft je vraag over een lijnmeting... een wegvallende verbinding wordt soms veroorzaakt door een slechte kwaliteit van de lijn van jouw huis naar de centrale. Los van het wel of niet werken van de verbinding kan Telfort toch de kwaliteit van de lijn nameten en een indruk krijgen of er abnormale ruiswaarden o.i.d. zijn.

Overigens is 12 uur offline wel vreemd... de meeste lijnen met problemen vallen steeds kort weg.

Als je even een nieuw onderwerp opent, kunnen we daar wat dieper ingaan op wat er nu precies misgaat.

virginbird
Hoi,hier ben ik weer,ik heb een nieuwe modem gekregen ,support van Telfort heeft echt geprobeerd te helpen,maar geen verschil!
Groene lampje adsl brand stabiel,maar internet blijft knipperen!
Snelheid is naar beneden gehaald om zo een stabiele lijn te krijgen,geen verschil.
alles wat hier voorgesteld word geprobeerd maar niets schijnt te werken.
Anderen hebben het zelfde probleem.
Het speciale team heeft mijn lijn gecheckt,maar het schijnt redelijk normaal eruit te zien,ja ze zien de korte uitval en onstabieliteit,maar weten niet waarom!
Help!!!Mijn zoon wilt X-boxen maar ook dat werkt niet(netwerkprobleem!)(wel verbinding met Live,maar geen goede,valt steeds uit en kan niet comuniceren,X-box ziet probleem maar weet ook niet wat!)waarschijnlijk NAT.
Ook Pc ziet probleem maar weet niet wat precies??
firewalls staan uit,wat zouhet nu kunnen zijn?
Alvast weer bedankt voor de moeite.Wink

the unknown
Zover ik weet mag het dsl lampje niet knipperen. Phone lampje zal knipperen als je de hoorn opneemt. Wlan mag ook knipperen.. Lan/Power en dsl mogen niet knipperen .

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing sinds 3 weken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing Algemeen 3 20 april 2016, 14:55
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Storing Enschede Storing 1 16 augustus 2014, 10:47
storing email (SMTP server) Werkzaamheden 1 27 juli 2013, 09:33
Geen internet sinds een week in Amsterdam West. Storing 1 08 februari 2013, 09:48
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:50:24
Steun ons
Youfone