obey-robots.txt
21 April 2018, 13:49
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

direct ip calling

bestek
Dag Allemaal;

Hoe kan ik public ip adres van telfort modem ZyXEL 2602HW directen naar de phone 1 of phone 2 poorten.
Is dit mogelijk, zo ja hoe.

Dit wil ik om het direct ip bellen mogelijk te maken. Mits deze modem het ondersteunt.

gr

Grin

EdP
Wat je hiermee exact bedoelt weet ik niet, ik denk dat je het moet zoeken in de richting van 'Enable SIP ALG' uitschakelen bij Network > NAT > ALG en de juiste poorten forwarden.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Franzki
Ik zou er de Zyxel handleiding eerst maar eens op naslaan. Als ik google op "direct ip calling" en de Zyxel vind ik in elk geval niet veel.

Ik vrees dat je met een Zyxel moet kiezen voor een "hardwareoplossing". Dus een telefoon met lan-aansluiting die je aan het modem hangt... of een los kastje met lan en phone aansluiting. En vervolgens zul je de benodigde portforwards in het modem in moeten stellen.

bestek
Ik heb al 2 jaar S685IP van siemens. Ik ben onlangs overgegaan naar telfort internet. Ik ben/was gewoon nieuwsgierig of de zyxel modem zijn public ip te forwarden is, naar een van de telefoonpoorten bij direct ip calling.

Bij mij werkt het goed naar de S685IP toe (direct ip calling). Vanuit mijn werk of uit ergens anders met softphone sjlabs. ik ben benieuwd of dit ook zonder S685IP ook mogelijk is...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'direct ip calling', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
I have ADSL Direct from KPN Algemeen 3 24 oktober 2008, 00:11
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly06:35:57
Steun ons
Praxis