obey-robots.txt
20 April 2018, 11:00
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken

Help!

hoi
Afgelopen mei is mijn abbo omgezet van unlimeted naar belminuten..
Sindsdien gaat alles fout.
De rekeningen zijn huizenhoog (normaal rond de 40 euro per maand, nu rond de 200???)

Bij het nazien van de specificatie kwam ik tegen, dat heel vaak de tijden overlappen (?)
dat er naar bellen met vaste nummers (die géén voicemail hebben) en geen ctc 1 minuut á 21ct in rekening gebracht wordt.
Bij de klantenservices wordt er verwacht gewoon de openstaande rekening te betalen????
1x 120 en 1x 200, en dan zullen ze daarna nazien. (?)
en wordt onbeschoft te woord gestaan. Bij een klacht via email krijg ik onvoldoende info terug..
inmiddels is mijn telefoon compleet geblokkeerd, kan niemand mij meer bereiken!
Te zot voor woorden , al sinds O2 ben ik een gebruiker van jullie, maar begin er hard over te denken , dit op te zeggen .
Kan iemand mij zeggen, hoe dit verder aan te pakken? Ik ga echt niet betalen/voorschieten van wat ik NIET verbruik.

Telfort webcareteam
@hoi

Ik zou graag uw facturen willen bekijken en het een en ander toelichten.
In een PB kunt u uw mobiele nummer en e-mailadres kenbaar maken.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Telfort webcareteam
@hoi

Graag licht ik online toe, wat u bedoelt met "overlappende gesprekstijden".
U hebt een 150-minutenbundel.
Op het moment dat u een gesprek voert en de minutenbundel raakt tijdens dat gesprek op, dan ziet u inderdaad hetzelfde gesprek twee keer op de factuur.
U ziet het aantal minuten van het gesprek dat binnen de minutenbundel wordt verrekend en u ziet het deel van het gesprek dat buiten de bundel wordt berekend.

Wij brengen geen kosten in rekening als de simkaart geen verbinding heeft gemaakt met het netwerk. Dus als u een gesprek opzet en het wordt op geen enkele manier beantwoord of doorgeschakeld, dan wordt dit niet geregistreerd op de simkaart. Wij brengen wel kosten in rekening als de oproep wordt beantwoord c.q. wordt doorgeschakeld naar voicemail, antwoordapparaat of een ander toestel.

Ik bied, namens Telfort, mijn excuses aan omdat u niet netjes te woord zou zijn gestaan door één van onze medewerkers van de klantenservice. Tevens vind ik het jammer dat uw lastste e-mail niet volledig is beantwoord.
Wij zijn dagelijks bezig om de service en de kwaliteit hiervan te verbeteren.

Inhoudelijk bericht ik u verder per e-mail.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

hoi
Er staan dubbele tijden op, buiten de bundel
dus blijkbaar bel je op 1 tijdstip 2x een nummer?

EdP
@hoi: nog een keer het bericht van Daphne lezen svp, dit keer met iets meeraandacht.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

hoi
EdP@ en U mijn antwoord daar opWink

Voorbeeld van mijn gesprekkenoverzicht..

16.58 , vast nummer 1 minuut
16.58 , zelfde vaste nummer 13 minuten
17.12 weer hetzelfde vaste nummer 28 minuten

14.32 een mobiel nummer 1 min 21ct
14.33 zelfde nummer 1 min 21ct
14.33 weer hetzelfde nummer en weer 1 min. 21ct

Wie snapt het nog?

hoi
Tevens staan er behoorlijk wat vaste nummers op, die absoluut géén voicmail of antwoordapparaat hebben, waar wel de 1 min bij in rekening worden gebracht . dit niet 1 keer maar behoorlijk wat keren op de rekening. á 21ct

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly03:46:34
Steun ons
DealeXtreme