obey-robots.txt
27 April 2018, 02:47
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen Internet sinds 6/8

generaal
hallo

Ik heb wel dsl maar geen ip en ik zie in de modem

Interface Status Rate

DSL Up 8002 kbps / 1031 kbps
LAN Up 100M/Full Duplex

WAN Information
- DSL Mode: ADSL2PLUS
- IP Address: 0.0.0.0
- IP Subnet Mask: 0.0.0.0
- Default Gateway: N/A
- VPI/VCI: 0/34

Heb vrijdag de helpdesk gebeld en die vroeg of ik zakelijk was zo niet dan duurden het 5 of 10 werkdagen.

en jammer dat telfort niks van hun laten weten hoe het nu ervoor staat.

Groetjes Marco
Gewijzigd door generaal op 11 augustus 2009, 15:23

Telfort webcareteam
Ik zie alleen staan dat er e-mail contact is geweest, blijkbaar is er iets mis gegaan met het noteren van het probleem.
kunt u mij misschien uw mobiele nummer via een pb sturen?
Het lijkt erop dat een ijverige monteur in de centrale wat draden eruit getrokken heeft en u een signaal heeft gegeven wat niet bij uw aansluiting hoort.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

generaal
hoi Joris bedankt voor de snelle reactie ik ben blij dat jij er nu echt iets aan gaat doen.

Marco
Gewijzigd door generaal op 11 augustus 2009, 18:08

generaal
Hoi ik was gisteren aan het proberen op mijn modem met de kpn gegevens en hopla ik had weer internet na dat ik de ip had bekeken bleek het er 1 te zijn van xs4all.

en vandaag heb ik helemaal een dooie lijn dus heb ik weinig uren plezier gehad van mijn kpn(xs4all) internet en hoop dat ik weer gauw word aangesloten.

Interface Status Rate
DSL Down 0 kbps / 0 kbps
LAN Up 100M/Full Duplex

DSL Mode: NORMAL
- IP Address: 0.0.0.0
- IP Subnet Mask: 0.0.0.0
- Default Gateway: 0.0.0.0
- VPI/VCI: 0/34

Marco
Gewijzigd door generaal op 12 augustus 2009, 12:54

generaal
Hallo

De ijverige monteur heeft nu zeker de kabeltjes eruit getrokken en vergeten ze op de goede plaats te doen want ik heb nog steeds niets.

Marco

EdP
Wat dit nou met Telfort te maken heeft snap ik niet helemaal, maar dat kan aan mij liggen.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Franzki
@EdP

Zoals ik het lees, is Marco eerder KPN/XS4ALL abonnee geweest en overgestapt naar Telfort.

Met de Telfort instellingen werkte het niet... met de oude instellingen ineens wel even.

En nu helemaal geen DSL signaal meer.

Ik weet niet of het technisch kan... maar misschien in de centrale op het verkeerde netwerk gezet ofzo? En nu overal vanaf gegooid?

[EDIT]

Volgens mij bedoelde Webcare dit ook in het eerste antwoord.
Gewijzigd door Franzki op 13 augustus 2009, 01:00

Telfort webcareteam
Er is waarschijnlijk een monteur geweest die in die colo een klant van XS4all moest aansluiten. Alleen heeft hij de kruisdraden van generaal daarvoor gebruikt. Gevolg is dat generaal een XS4all lijn had, met de settings van hun/KPN kreeg hij een IP waarmee hij online kon.
Wij zien dan in onze meet tools geen ingetrained modem terwijl de klant wel dsl heeft. Vond het erg creatief hoe hij zijn lijn alsnog werkend kreeg.

Nu is de lijn van de XS4all klant waarschijnlijk weer hersteld en heeft generaal geen sync meer.

Dit gebeurt regelmatig, meestal komt het doordat de administratie van de lijnen in de colo soms wel eens beter kan.
Hopelijk duikt KPN vandaag de colo in en heeft generaal dan weer zijn sync weer terug.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

generaal
Bedankt Joris beter kan ik het niet uitleggen en nu maar hopen dat ik weer gauw internet heb want de lijn is nog steeds morsdood.

Maar nu vraag ik me af bij wie ik dit kan verhalen?

Marco

generaal
Ik vind het erg vervelend dat ik nu geen telefoon heb en gelukkig heb ik bij budgetphone mijn nummer laten door linken naar mijn 06 nummer en vandaag bellen ze wat meer dan anders(mijn verjaardag) dus die kosten lopen ook lekker op.

Om toch iets positief te melden is dat ik wel een gespreksonderwerp heb over telfort en kpn met mijn visite maar had het toch liever anders gezien.

We zijn tot 1 conclusie gekomen KPN sluit je af.....

Marco
Gewijzigd door generaal op 14 augustus 2009, 00:26

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Internet sinds 6/8', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen TV signaal Algemeen 2 18 december 2016, 17:23
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:47:35
Steun ons