obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
 Onderwerp afdrukken
Wegvallende internet/telefoonverbinding
tuinie
ik heb sinds 15 mei een Telfort internet en vast bellen abonnement. Tot begin juli ging dat prima, maar sindsdien worden de problemen steeds groter. Eerst moest ik een paar keer per week het modem opnieuw starten voor het herstellen van de verbinding. Sinds een paar weken wil dat ook niet meer. De verbinding, en dan vooral de download, schommelt heel erg heen en weer en valt om de haverklap helemaal uit om dan na een paar minuten weer vanzelf terug te komen. Ik maak voor mijn werk ook gebruik van een VPN verbinding en elke keer als ik een verbinding had gemaakt moest ik het modem opnieuw opstarten voordat ik een volgende keer weer een VPN verbinding kon maken

Ik heb een paar keer contact gehad met de helpdesk en afgelopen donderdag is toegezegd dat er een 2e lijns controle wordt aangevraagd en dat het waarschijnlijk voor het weekend zou worden bekeken. Tevens zou ik een melding van Telfort krijgen als er meer bekend is. Daar heb ik echter nog niets van gehoord.
In de afgelopen weken heb ik alles nagelopen. Eerst het terugzetten van het modem naar de fabrieksinstellingen, vervolgens het vervangen van de kabel van het Isra punt naar het modem, testen dmv het rechtstreeks aansluiten van mijn laptop via een netwerkkabel naar het modem, een nieuw ontvangen modem van Telfort geïnstalleerd, echter alles zonder resultaat.

Hiervoor had ik overigens een Hetnet abonnement en daar heb ik bijna drie jaar lang zonder problemen mee gewerkt....
 
Telfort webcareteam
Voor een storingsmelding staan 5-10 werkdagen, ik denk dat mijn collega wat voorbarig is geweest met zijn uitspraken tegen u.

Mocht u aan het eind van de week nog geen verbetering zien laat het dan even weten, dan kan ik wat voor u betekenen.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op priv├ęberichten.
 
tuinie
Joris,

bedankt voor de reactie. Ik wacht het deze week eerst even af.......
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wegvallende internet/telefoonverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing : 2 29 feb 2016
internet snelheid Snelheid : 5 26 aug 2015
internet buitenland bundel Klacht over Telfort : 1 09 aug 2015
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen : 1 04 okt 2014
Alleen lokaal internet op Windows Vista Storing : 5 26 mrt 2013