obey-robots.txt
18 Oktober 2018, 01:36
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene gebruikers ervaringen zowel positief als negatief kun je hier kwijt.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

12move>Tiscali>Telfort... snellere abo? 22 euro betalen!

Telfort webcareteam
Vanaf 1/9/2008 zijn er wijzigingskosten voor het omzetten. Dit geldt ook voor oud Tiscali/12move klanten. Dit gold niet voor Speedlinq klanten die later gemigreerd waren.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Franzki
Dit gold niet voor Speedlinq klanten die later gemigreerd waren

Is op 5-11-2008 weldegelijk aan mij gefactureerd.

Ik ging toen van Telfort 8Mb (oorspronkelijk Speedlinq) naar Telfort 20Mb.

Rodelion
Joris zegt:
Vanaf 1/9/2008 zijn er wijzigingskosten voor het omzetten. Dit geldt ook voor oud Tiscali/12move klanten. Dit gold niet voor Speedlinq klanten die later gemigreerd waren.

Dit heb ik nooit gecorrespondeerd gekregen. Waar is deze informatie te vinden? Ik heb destijds begrepen op de website dat voor overstap naar een goedkoper abonnement kosten in rekening worden gebracht - niets meer dan logisch - maar ik ging over naar een duurder abonnement.

In de algemene voorwaarden van Telfort staat het volgende:
Op Overeenkomsten, Dienst(en) en overige betrekkingen tussen Telfort en de Klant zijn de
door Telfort op de Website of via andere communicatie bekend gemaakte vergoedingen en
prijzen van toepassing, tenzij partijen anders zijn overeengekomen.

Prijsinformatie (waaronder het eerder geplaatste citaat) op de website van Telfort is dus rechtsgeldig. Ik ben oprecht dankbaar voor uw aandacht en assistentie, maar ik hoop ook zeker dat u begrijpt dat hier sprake is van onrecht. Voor mij is die 24,95 euro veel geld, ik heb er absoluut recht op, en bovendien viert Telfort momenteel feest! Ik zie uit naar uw reactie.

Telfort webcareteam
Beiden krijgen de bedragen gecrediteerd of worden verrekend met de komende facturen.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Rodelion
Beste Joris,

Dat vind ik fijn om te horen! Hartelijke dank voor de moeite die u genomen heeft om onze berichten te lezen, met collegae te overleggen, en telkens zo snel te reageren. Bravo! Grin

Hier wil ik aan toevoegen dat ik het waardeer dat nu ook Telfort 'internet-scouts' heeft aangesteld. Het maakt dat ik me na maanden mopperen tóch nog begrepen en gehoord weet Smile

Franzki
Joris van Telfort Webcare schreef:
Beiden krijgen de bedragen gecrediteerd of worden verrekend met de komende facturen.

Joris,
Ik ga er maar vanuit dat je met 'beide' respectievelijk Rodelion en mij bedoelt.

In dat geval wil ik je bedanken voor de moeite die je hebt genomen. Het ging mij niet echt om het geld maar om het principe. Maar fijn dat je dit namens Telfort alsnog recht wilt zetten. Ik neem aan dat je mijn gegevens al bij de hand hebt vanwege mijn topic over de verbinding. Wink

En verder Rodelion bedankt dat ik "mee mocht liften" op zijn topic.
Gewijzigd door Franzki op 31 juli 2009, 20:19

Rodelion
@Franzki: och... als je op jezelf staat, ben je ook maar zo alleen... Wink

Telfort webcareteam
Het was ook voor Franzki bedoelt, ik was wat cryptisch zie ik nu.

Joris

Franzki
Zojuist factuur ontvangen... en het was al verrekend.

Bedankt voor de extreem snelle service Joris!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '12move>Tiscali>Telfort... snellere abo? 22 euro betalen!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden