obey-robots.txt
27 Mei 2018, 06:51
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

storende verbindingen!!

tofastforyou
Hoi ik gebruik net 3 weken telfort+bellen 20 mb adsl.
de eerste twee weken zonder gedonder.

nu heb ik iedere keer 3x raden geen of wel internet of telefefoon.
de helpdesk gebeld al 3x en 3x het zelfde verhaaltje modem reset stekker dr uit zelf de zelfs de telefoon 30 sec van het stroom af halen etc etc

en niks helpt nu zeggen die gasten van telfort dat het probleem bij mij legt.
U moet nieuwe kabels kopen!! zeg ik tegen hun vergoed jij ze dan!!
nee meneer dat doen wij niet. dus ik zeg die kabels zijn allemaal nieuw standaard start pakket kabels zet.

Maar goed ik haal 17mb
De domste smoes vond ik nog downloadt u veel ik zeg ja wat doe je anders met 20md download.
zegt ie als u u dowload proggie uit klapt dan gaat u verbinding weer werken de grootste smoes ooit he utorrent dus ik wacht op antwoord eventueel oplossingen van medegebruikers

Mvg tofastforyou

tofastforyou
Shock

pandabeest
Sinds vandaag hapert mijn verbinding af en toe. Meer mensen last van ? Er is wel ADSL verbinding (19380 kbps / 1031 kbps) maar komt niet verder naar Telfort. ADSL valt niet weg, maar geen contact meer met de DNS server e.d.

'k was net zo blij dat het modem al 48 dagen non-stop online was ! (Sinds de oplevering van het abbo Smile )

omgeving 7121

WiND1
tofastforyou schreef:

De domste smoes vond ik nog downloadt u veel ik zeg ja wat doe je anders met 20md download.
zegt ie als u u dowload proggie uit klapt dan gaat u verbinding weer werken de grootste smoes ooit he utorrent dus ik wacht op antwoord eventueel oplossingen van medegebruikers

Ik probeer je Nederlands te ontcijferen.

P2P programma's zoals Utorrent hebben de vervelende eigenschap om steeds veel verbindingen te openen en te sluiten. Bij een aantal routers geeft dat problemen omdat de NAT tabel volloopt en daardoor het modem over zijn nek gaat, waardoor je het modem moet herstarten.

Misschien kan je een maximum stellen aan het aantal verbindingen in dat programma, of probeer usenet eens voor download behoeftes.

WiND1
pandabeest schreef:
Sinds vandaag hapert mijn verbinding af en toe. Meer mensen last van ? Er is wel ADSL verbinding (19380 kbps / 1031 kbps) maar komt niet verder naar Telfort. ADSL valt niet weg, maar geen contact meer met de DNS server e.d.
1

Het is me niet helemaal duidelijk waarom je dit bericht in een draadje van iemand anders post.
Probeer eens openDNS in te stellen. Ergens op deze site staat een handleiding daarvoor.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storende verbindingen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Trage verbindingen op poorten anders dan 80 Snelheid 2 24 juli 2012, 22:50
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly 1 dag
Steun ons
Youfone TV