obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
 Onderwerp afdrukken
Downgraden snelheid is blijkbaar makkelijker dan storing zoeken
Satfreak001
Ik als FreeOnline user, die gewoon gebruik maakt van het netwerk van Telfort.
Gaat de TD wel erg slecht met storing om.
3 weken geleden melde ik dat mijn lijn precies 21 seconden online was en daarna weer de verbrak.
een ander modem bleef wel online echter met veel FEC fouten.
volgens TD tefort een klapperlijn hierdoor een downgade gekregen naar 4,5 Mb (snelheid was 13 Mb )
Hierover geklaagt via helpdesk, kreeg te horen dat er veel storing (ruis) op de lijn zat.
en dat dat de reden was voor mijn downgade.

Ik ben zojuist gebeld door de KPN aangezien ik hier een verzoek had gedaan voor een 4tel meting.
en wat bleek hieruit....................

Geen storing op de kpn lijn !

Nou Telfort, verklaar je maar nader......

Alex (FOL08100933) 1816VK45
Gewijzigd door Satfreak001 op 11 juli 2009, 15:25
 
sphackr
telfort is niet makkelijk met storingen aangeven i.v.m. google & storingstatistieken


je zult maar 6% uitval hebben.
gemiddelde providers zitten op 1,5

[Edit: onnodig citaat verwijderd]
Gewijzigd door EdP op 11 juli 2009, 17:22
 
Satfreak001
UPDATE:
Zojuist gebeld door de Technische Dienst van KPN.
mededeling was:
1e meting was uitgevoerd door de telefoniste van de storingsdienst.

Zojuist een uitgbreide 4tel meting uitgevoerd, en uitslag was schone lijn.
deze is uitgevoerd een 1 van de technische dienst van KPN.
Gewijzigd door Satfreak001 op 11 juli 2009, 20:11
 
Telfort webcareteam
Satfreak001,

U geeft aan bij FreeOnline te zitten.
FreeOnline maakt gebruik van de wholesale diensten van Telfort.
Telfort als ISP heeft geen contact met FreeOnline

Wholesale en retail activiteiten zijn binnen Telfort strikt van elkaar gescheiden, om zo oneerlijke concurrentie tegen te gaan.
Vanuit Telfort Webcare kan ik u helaas niet verder helpen.

De 1e en waarschijnlijk 2e lijn support (TD) zal dan ook hoogstwaarschijnlijk van FreeOnline zelf zijn.

Ik kan u dan ook aanraden uw probleem ook in het juiste forum te melden.
http://freeonline.gebruikers.eu/

Telfort Webcare
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Downgraden snelheid is blijkbaar makkelijker dan storing zoeken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Algemeen : 3 20 apr 2016
internet snelheid Snelheid : 5 26 aug 2015
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen : 1 04 okt 2014
Storing Enschede Storing : 1 16 aug 2014
storing email (SMTP server) Werkzaamheden : 1 27 jul 2013