Ik als FreeOnline user, die gewoon gebruik maakt van het netwerk van Telfort.
Gaat de TD wel erg slecht met storing om.
3 weken geleden melde ik dat mijn lijn precies 21 seconden online was en daarna weer de verbrak.
een ander modem bleef wel online echter met veel FEC fouten.
volgens TD tefort een klapperlijn hierdoor een downgade gekregen naar 4,5 Mb (snelheid was 13 Mb )
Hierover geklaagt via helpdesk, kreeg te horen dat er veel storing (ruis) op de lijn zat.
en dat dat de reden was voor mijn downgade.
Ik ben zojuist gebeld door de KPN aangezien ik hier een verzoek had gedaan voor een 4tel meting.
en wat bleek hieruit....................
Geen storing op de kpn lijn !
Nou Telfort, verklaar je maar nader......
Alex (FOL08100933) 1816VK45
Gewijzigd door Satfreak001 op 11 juli 2009, 15:25
UPDATE:
Zojuist gebeld door de Technische Dienst van KPN.
mededeling was:
1e meting was uitgevoerd door de telefoniste van de storingsdienst.
Zojuist een uitgbreide 4tel meting uitgevoerd, en uitslag was schone lijn.
deze is uitgevoerd een 1 van de technische dienst van KPN.
Gewijzigd door Satfreak001 op 11 juli 2009, 20:11
U geeft aan bij FreeOnline te zitten.
FreeOnline maakt gebruik van de wholesale diensten van Telfort.
Telfort als ISP heeft geen contact met FreeOnline
Wholesale en retail activiteiten zijn binnen Telfort strikt van elkaar gescheiden, om zo oneerlijke concurrentie tegen te gaan.
Vanuit Telfort Webcare kan ik u helaas niet verder helpen.
De 1e en waarschijnlijk 2e lijn support (TD) zal dan ook hoogstwaarschijnlijk van FreeOnline zelf zijn.
Ik kan u dan ook aanraden uw probleem ook in het juiste forum te melden.
http://freeonline.gebruikers.eu/
Telfort Webcare
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.