obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Wéér een brief voor meneer N.V.T.
SimOnly

Patrick Verkoeijen uit Breda krijgt al een jaar lang bijna dagelijks ongewild post van telefoniebedrijf Telfort

BREDA - Het mag een klein wonder heten dat Bredanaar Patrick Verkoeijen nog niet in een acute identiteitscrisis is geschoten. Maar liefst driehonderd brieven ontving hij het afgelopen jaar van telefoniebedrijf Telfort.

Geen van allen waren ze aan hem gericht. Wel aan bijvoorbeeld de heer Goos, mevrouw Goos, V. de Vries, P. Heijne, meneer of mevrouw Geestteren en ga zo maar door. En dat zijn dan alleen nog de brieven die aan echte personen waren geadresseerd. Net zo vaak viel er post in de bus voor meneer of mevrouw N.V.T. of voor iemand wiens naam enkel uit punten of komma's bestond. "En het is echt niet alleen maar reclame", vertelt Verkoeijen. "Er zitten ook betalingsherinneringen tussen en contractverlengingen. En ik heb het afgelopen jaar liefst dertig simkaarten van ze mogen ontvangen."

Hoe raadselachtig de poststukken zijn, bleek wel toen hij probeerde om een van de geadresseerden te achterhalen door het in de brief vermelde mobiele nummer te bellen. „Wat bleek? De brief was gericht aan ene meneer Goos die bij mij in huis zou wonen, de telefoon werd opgenomen door een mevrouw uit Groningen met een compleet andere naam.”

Vanaf de eerste brief probeerde Verkoeijen alles om van de tsunami aan spookbrieven af te komen. Hij ging met een schoenendoos vol post langs bij de Telfortwinkel in Breda, typte zijn vingers blauw aan mailtjes aan de klantenservice en stuurde hele bundels brieven retour. „Niets, helemaal niets hielp. Op verzoeken om me te bellen, werd niet gereageerd. Steeds weer kreeg ik een standaardmailtje dat het probleem binnen vijf werkdagen zou zijn verholpen. Maar er veranderde helemaal niets. Ik kreeg alleen maar meer post. Onlangs was ik een paar dagen weg. Bij thuiskomst lagen er wéér elf brieven op mijn deurmat.”

De wanhoop nabij beëindigde hij uiteindelijk maar zijn eigen abonnement en schakelde hij de krant in.

Dat had wel effect, want al de volgende dag hing Telfort aan de telefoon. Eindelijk gaven ze toe dat er inderdaad al een jaar lang ergens iets flink misgaat.

Woordvoerster Renske Algra trekt dan ook ruimhartig het boetekleed aan: „Dit is natuurlijk ongehoord. Ik kan me helemaal vinden in de frustratie van meneer Verkoeijen.”

Het achterhalen van de oorzaak is volgens haar geen sinecure. „We zijn het grondig aan het uitzoeken, maar we weten nog steeds niet wat en waar het misgaat. Er moeten ontzettend veel bestanden aan elkaar worden gekoppeld, omdat het om een groot aantal verschillende namen gaat.”

Telfort hoopt volgende week te kunnen zeggen wanneer de stortvloed stopt.

Gepost door Orange07 op Forum Online.
SimOnly

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wéér een brief voor meneer N.V.T.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
alternatieven voor fritzbox Telfort met eigen modem/router : 2 03 mrt 2016
Exclusief verlengaanbod is 50% duurder dan voor nieuwe klant? Algemeen : 1 25 jul 2013
NAS onzichtbaar voor Experia Box Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 25 jun 2013
Unlock code voor sony ercsson J120i Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies : 1 13 mei 2013
T4 abonnement, minder snelheid voor je geld Algemeen : 15 13 mei 2013