obey-robots.txt
23 Juli 2017, 14:40
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

continu wegvallen van dsl verbinding

astraopel
Hallo ik en vanaf zaterdag al bezig mijn internet verbinding weer stabiel te krijgen maandag gebeld naar telfort konden niet meer doen dan een ticket maken voor de 2e lijn ik zit nu al een week zonder internet heb me modem al verschillende malen gereset maar geen reactie. Mijn dsl maakt verbinding en valt meteen weer weg ik heb hier al van alles aan geprobeerd te doen nieuwe kabel tussen modem en splitter en tussen splitter en modem modem ook al rechtstreeks geprobeerd maar niets helpt ik heb begrepen dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben.

Mvg Alex (astraopel)
 
astraopel
is er iemand die iets hier op weet Telfort misschien ik een half uur aan de telefoon gehangen met de klantenservice die zeggen dat de 2e lijn dit op moet lossen maar ik hoor maar niets

mvg alex
 
Telfort webcareteam
Voor een storing staan 5 - 10 werkdagen, dit is een indicatie. Het kan soms korter of langer duren.
Wellicht kan ik al wat zien, dan heb ik wel uw huisnummer en postcode nodig. Kunt u deze in een pb naar mij sturen?

Joris

Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
Uncle_Sam
hallo,

ik heb ook hetzelfde probleem sinds 16 dagen geleden. Eerst viel de signaal heel vaak uit, maar nu doet de internet en de telefoon helemaal niet.
Ik heb ook al iets van 10 keer naar jullie gebeld en ik krijg altijd te horen “we zijn nog steeds bezig om uw probleem op te lossen”. tot nu toe hebben jullie nog niets kunnen doen Frown.

Mijn post code is 3371TJ en huisnummer 32.
Ik hoop dat je mij kan helpen

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Uncle-Sam Smile
 
Telfort webcareteam
Uncle-Sam, uw modem staat wel aan?

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
Uncle_Sam
ja hoor de hele tijd.

ik heb het alleen maar een dagje uitgezet, om te kijken of hij misschien de volgende dag wel deed. maar nee hoor hij deed helemaal niets. er branden alleen maar 2 lampjes.

1 power
2 Wlan

adsl, internet en phone 1 zijn alle 3 uit.

en als je de telefoon pakt, hoor je alleen maar een soort fax geluid.

MVG

Uncle SamSmile
 
dohi
Ook hier zelfde probleem. Zesde weekend dat ik zonder internet en telefonie kom te staan. Op de werkdagen deed het gewoon goed maar als op vrijdag telfort zijn deuren sluit doen ze mijn internet ook uit. Effe bellen en ze weten het niet. Na het laatste weekend doet het niets meer. Zyxel gaat continu reseten. Sinds overname van Speedlink is geen maand geweest dat ik niet moest bellen. Altijt een of andere storing. Ik vind dat telfort zijn deuren voorgoed dicht moet doen.Sad
 
Telfort webcareteam
Uncle_Sam, KPN is nog bezig met uw aansluiting heb ik begrepen.

dohi, wat geeft de helpdesk aan dat het probleem is?

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
thijs114
Ik heb precies hetzelfde probleem. Al ruim een halve week geen internet. De klantenservice via de mail hierop geattendeerd met een zeer gedetailleerde uitleg. Vrij snel een standaard reply hierop gekregen met het verzoek of ik de klantenservice a 30 cent per minuut wil bellen....Ik heb slechte ervaringen in het verleden met de klantenservice van Telfort; incompetente helpdesk-medewerkers en zeer lange wachttijden dus ik ga niet eens de moeite nemen.

Ik hoopte iets wijzer te worden van dit forum maar ben redelijk geschrokken van alle berichten/reacties. Uit het bericht van Joris lees ik dat een storing 5 a 10 werkdagen kan duren, maar soms korter, soms langer. Sorry Joris, jij kan hier niets aan doen maar wat moet ik als consument met deze informatie? Ik wil alleen weten wanneer mijn internet het weer doet. Aan grove indicaties heb ik niets. Als ik nu weet dat het maximaal 5 werkdagen duurt dan kan ik me daar op instellen. Nu kan het zo zijn dat ik wellicht nog 2 weken zonder zit. Hier heb ik dus geen zin in en ga direct mijn Telfort abonnement opzeggen. Krijgt de concurrent de kans om haar klanten wel meer service te bieden.

Mvg,

Thijs
 
WiND1
thijs114 schreef:
Ik hoopte iets wijzer te worden van dit forum maar ben redelijk geschrokken van alle berichten/reacties. Uit het bericht van Joris lees ik dat een storing 5 a 10 werkdagen kan duren, maar soms korter, soms langer. Sorry Joris, jij kan hier niets aan doen maar wat moet ik als consument met deze informatie? Ik wil alleen weten wanneer mijn internet het weer doet. Aan grove indicaties heb ik niets. Als ik nu weet dat het maximaal 5 werkdagen duurt dan kan ik me daar op instellen. Nu kan het zo zijn dat ik wellicht nog 2 weken zonder zit. Hier heb ik dus geen zin in en ga direct mijn Telfort abonnement opzeggen. Krijgt de concurrent de kans om haar klanten wel meer service te bieden.

Thijs, als je dan toch opzoek gaat naar een andere provider, zoek er dan 1 met een SLA. Zorg er dan voor dat er in de SLA een reactie termijn van 8 uur staat, dan weet je zeker dat je de volgende dag geholpen wordt. Dan weet je tenminste precies hoe lang het gaat duren als consument en waar je aan toe bent. Je moet alleen niet schrikken wat providers met goede SLA per maand kosten.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'continu wegvallen van dsl verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router WiFi 13 19 juni 2017, 20:20
VPN verbinding Hardware instellingen 18 13 januari 2017, 20:07
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Draadloze verbinding valt weg WiFi 36 13 november 2013, 11:15
WiFi en VPN verbinding WiFi 1 29 mei 2013, 18:49
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet