obey-robots.txt
18 Oktober 2018, 01:14
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

laat je horen als je slecht internet heb

EdP
Ondankbare ziel.
Zoek het zelf maar verder uit.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

quikie37
Sorry Edp nu ben ik de simpele ziel Was het niet jouw idee?Ik zoek geen ruzie met je.

EdP
Volgens mij dus wel. In een ander topic ging je inbreken, daarop heb ik je op normale wijze verzocht een eigen topic te starten. Mag ik aannemen dat ik hier niet hoef te citeren hoe jouw reactie daarop was?

Mijn reactie op jouw topic is on-topic, dus je zit gewoon lekker te stangen.

Ga vooral zo door en je kunt vast wel raden wat er dan zou kunnen gebeuren.

quikie37
Ik zou zeggen je moet doen wat je niet laten ken,jij heb mij een verzoek gedaan en heb ik aan voldaan.
Als jij dit stangen noemt dan is het jouw mening.
En als je jezelf beledigt voelt sorry dan,maar dan moet je ook geen bericht plaatsen met mededeling dat je het allemaal
beter weet terwijl je niet voor Telfort werkt.Telfort weet alles wat er gebeurt is(heb ik schriftelijk medegedeeld)en vind zeer
jammer dat ze niet eerder zelf contact hebben opgenomen na alle klachten (via telefoon en email en tickets)
Tig keer mn 06 nummer gegeven tig keer zelf 0900 nummer gebeld en ben altijd vriendelijk geweest.
Ik val niemand lastig meer op jou topic en vraag gewoon iemands mening die ook veel klachten heeft.

EdP
Pfff zo vermoeiend. Ok, ik zal het voor je uitspellen.

quikie37 schreef:
dus waar jij het over heb zou je dat op je eigen stukje willen doen?

Dat is stangen, omdat ik inhoudelijk op jouw specifieke situatie reageer en jij met zoiets komt. Beledigd voel ik mij niet, wel geďrriteerd, door jouw houding. Nergens beweer ik het allemaal beter te weten dan Telfort, ik heb slechts geciteerd van de toenmalige speedlinq site. En ik heb de Algemene Voorwaarden bekeken.

Verder weet ik niet wat je met "mijn topic" bedoelt maar dat geeft niks.

Zo. Omdat ik een villa om durf te verwedden dat jij het laatste woord zult willen hebben geef ik je die gelegenheid alvast; dit was mijn laatste reactie op jou.

Ik wens je alvast een interessante en vooral leerzame belevenis toe met de Geschillencommissie. De uitslag komt vast en zeker tezijnertijd.

the unknown
Ach ja , wat zal ik zeggen. ik zal ook niet meer reageren op Quikie37 zijn topic. (Dit is mijn laatste)

1 ding moet je wel weten, wij zitten hier voor anderen. we worden er niet voor betaald en zover ik weet werkt alleen de Webcare team voor Telfort. Aangezien er wat mensen zijn die hier best lang lid zijn kan ik me voorstellen dat ze veel weten omtrent Telfort. Dit wil niet zeggen dat we allemaal voor Telfort werken omdat we juist het 1 en ander weten. De meeste mensen komen hier met hun probleem en worden geholpen of wordt hun vraag beantwoord en weg zijn ze. Heel zelden komen ze terug.

Je geeft aan dat er ergens een blokkade op stond. Wat voor blokkade stond er dan op de telefoon?

Bij het akkoord gaan van een gewijzigde algemene voorwaarden wordt je echt niet meer als speedlinq klant gezien, gewoon een Telfort klant, het verleden vervalt dan ook… toch ? of heb ik het verkeerd ?

De algemene voorwaarden zijn al 2 keer verandert. De laatste had ook met voip temaken.

Hier ben je ook akkoord mee gegaan. Hier heb je zeker een Mail over gehad.

Je geeft aan 7 maanden telefoon problemen gehad te hebben, Wat is de reden dat je toch akkoord bent gegaan met de tariefswijziging terwijl je kon opzeggen??

Of betaal je Telfort gewoon uit liefdadigheid? aangezien je aangeeft dat het niet om het geld gaat.

Internet problemen heb je ook kwa snelheid. This jammer dat je niet kan bewijzen wat voor snelheid je gehad hebt bij Speedlinq.

Vervolgens kom je steeds met (bij een contract overname mag volgens de telecommunicatie wet de klant er nooit slechter van worden)

Aangezien je al 2 keer akkoord bent gegaan met de voorwaarden die gewijzigd zijn neem ik aan dat je der niet achteruit op bent gegaan want anders had je ook gelijk opgezegd want dat kan dan. Die keuze krijg je dan ook aangeboden. Maar toch heb je dit niet gedaan.

Wat is de afstand van jou huis naar de centrale als ik vragen mag. Want je bent van 20 mbit, naar 13/14mbit gegaan.

Volgens mijn heb je nooit de 20 volledig gehaald. Je moet daarvoor erg dichtbij de centrale wonen. (zoals ik Smile , kan hem zien uit mijn slaapkamer raam Smile )

Kortom de punten waar je over kan klagen : ( of het zal lukken??)

Internet snelheid : Er is nergens in de wet vastgesteld dat men over een bepaalde afstand een snelheid moet halen en dit altijd zal blijven halen. Daarnaast heb je ook geen bewijs dat je bij speedlinq (het geen haalde waar je het over hebt) Bij Telfort heb je vanaf de eerste dag de 13/14mbit gekregen en dat is ook zo gebleven en ook maximaal haalbaar.

Telefonie: over garanties. Hiervoor mag je Hoofdstuk 2 artikel 2.4 Beschikbaarheid Telefoniedienst van de algemene voorwaarden lezen. Zal een goeie opheldering zijn.

Wanneer kan men dan bewijzen dat men er vooruit op is gegaan of achteruit op is gegaan?

En aangezien het een Doe het zelf pakket is ben je zelf verantwoordelijk om de instellingen in de modem te zetten kwa Voip. Dus niet na een reset zeggen me telefoon doet het niet, logisch hij is ook niet ingesteld en dan hierover klagen en zeggen me telefoon doet het niet.

Beste Quikie37 , Ik denk dat we met z’n allen veel tijd aan jou verloren zijn en denk dat je het ook nooit zal begrijpen.

Waar het aan ligt weet ik niet en wil het ook niet weten maar ik wens je wel het beste toe. Veel succes met de geschillencommissie zou ik zeggen. Aangezien je topic bijna 24 uur bestaat en nog geen aanhangers hebt denk ik dat die er ook niet zullen zijn.

Dit zal ook mijn laatste bericht zijn op jou topic. Edp probeert iedereen te helpen en steekt veel tijd in dit forum en jij komt met (dus waar jij het over heb zou je dat op je eigen stukje willen doen?)

………….
Wees dankbaar dat er naar je geluisterd wordt . Je geeft aan dat je altijd beleefd ect bent geweest tegenover de helpdesk , ik denk het zelf niet.
maar dat is mijn mening en gelukkig mag ik die hebben.

The Unknown
Gewijzigd door the unknown op 01 juli 2009, 03:51

Sir Tycoon
Edp en The Unknown vertellen volgens mij gewoon wat de spelregels zijn van Telfort en het contract wat je bent aangegaan. Je had inderdaad tussentijds op kunnen zeggen. Mijn ervaring is dat er op dit forum eerlijk en oprecht wordt omgegaan met allerlei klachten. Daarbij wordt getracht soms ook oprechte feedback te geven. Wellicht voel je je daarom niet begrepen. Dat is Jammer.
Ik wens je succes met je klachten richting Telfort. en/of de geschillencommissie. O ja vanaf 1 juli kan je weer per maand opzeggen.

Ook ik heb geen enkele binding verder dan een abbo bij Telfort, maar ben altijd wel keurig geholpen op dit forum.

Groeten van
Sir Tycoon
Gewijzigd door Sir Tycoon op 01 juli 2009, 19:08

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'laat je horen als je slecht internet heb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Alleen lokaal internet op Windows Vista Storing 5 26 maart 2013, 15:28
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden