obey-robots.txt
17 Juli 2018, 15:34
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

laptop aansluiten op telefoon

soekha
Als ik binnen nederland op vakantie gaan. Kan ik dan ook gebruik maken het internet dat ik op mijn telefoon heb, door de telefoon aan te sluiten op mijn laptop? Of bestaat er een los abonnement voor bv 3 weken voor internet op vakantie Wink

Telfort webcareteam
Het is mogelijk maar mag niet volgens de algemene voorwaarden van ons.
Het is ook zeker niet aan te raden in het buitenland dit te doen, aangezien dit behoorlijk wat geld zou kunnen gaan kosten en dit uw vakantie stukken duurder kan laten uitvallen.
Elk jaar lezen we dit soort berichten in het nieuws rond de vakantietijd van mensen die een rekening krijgen van over de 1000 euro.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

soekha
Oh nee nee, ik zit gewoon 3 weken 50 km verderop op de camping haha. En ik wil graag skypen (gebruik maken van webcam) tijdens de vakantie. Vandaar de laptop. MAar dat mag dus niet? Dan gaat u me vast ook niet vertellen hoe het dan wel stiekem moet hahaha

the unknown
Webcam Smile

stiekem Smile hehe ik denk niet dat de Webcare Team het je gaat vertellen hoe het stiekem kan.

Misschien kan het niet eens. Smile

soekha
hahahah
Ja stiekem weet hij het wel natuurlijk, hijs the allmighty alles wetende toch?
Maar misschien zet iemand anders het wel stiekem hier neer Grin

the unknown
Dat Joris goed bezig is dat is een Feit Smile maar alles wetende ... Smile

Ik hoop dat iemand het stiekem neerzet , ik zou niet durven Smile

soekha
Ooooh kijk! Dus jij weet et ook wel! Shock

EdP
Als ik nu iets doms zeg, vergeef me.
Je kunt toch gewoon je telefoon als modem gebruiken via Bluetooth o.i.d.?
Wat mag daar niet aan?
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

TCP_IP
Tethering is het sleutelwoord.
http://nl.wikiped.../Tethering

Via bluetooth werkt niet altijd goed, erg traag.
Vaak is er software bij de telefoon geleverd die je telefoon als modem gebruikt.
Ik had onlangs bijvoorbeeld dat de hele dag internet eruit lag, heb toen m'n telefoon aan m'n PC gekoppeld en Samsung PC suite geinstalleerd. Daar zit een optie bij om m'n telefoon als modem te gebruiken en klaar, zit op internet.
Maar was niet de enige thuis die wilde internetten dus ik had de verbinding gedeeld (instelling binnen windows). Vervolgens op de andere PC's handmatig IP adressen ingevoerd in de range van gedeelde netwerk en gateway naar de netwerkkaart van m'n PC gestuurd en tadaa....
Hele netwerk thuis zat op internet via m'n telefoon met een stuiterende 20KB verbinding Grin Niemand mocht msnen natuurlijk, enkel wat voor school doen.(wikipedia enzo).

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

the unknown
HAHA wikipedia enz Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'laptop aansluiten op telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Vermelding op de telefoon Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 2 19 januari 2015, 17:30
geen opneemfunctie via tv én draadloos op laptop Telfort overige diensten 2 25 juni 2013, 23:40
intv op laptop lukt niet Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 18 maart 2013, 20:27
Telefoon gaat over, maar er is niemand Storing 6 03 mei 2012, 18:45
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jbasomers16:46:50
| SimOnly 1 dag