obey-robots.txt
26 April 2018, 17:17
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Service? Wat een kolder!

ton2e
Aangezien een werkende verbinding uitblijft maar een poging ondernomen om (extreem duur want via GSM) de helpdesk te bellen.

Kan dus niet.

Blijkbaar treden storingen alleen op tijden winkel/kantoortijden en daarbuiten moet iedereen het maar zelf bekijken.

Voorstel: hernoem "Klantenservice" naar "Geen service" met als motto "om klachten over onze service te voorkomen leveren wij geen service meer".

En vanzelfsprekend is op de website niets te vinden!

the unknown
Wat wil je eigenlijk met dit voorstel bereiken?
Dat service nummer duur zijn dat is al jaren bekend.

Tjah dat er op de website niks te zien is.. Smile met een storing kan je toch niks bekijken op de website ...

Ik denk dat over het algemeen storingen niet fijn zijn. Ik denk ook dat men als prioriteit , eerst alles wilt oplossen want dat is het aller belangrijkste. Dat het gemeld wordt tjah als klant wilt men nooit een storing en dat alles het altijd goed doet.

persoonlijk heb ik niks aan een melding op de website. mijn gaat het erop dat het snel opgelost is want dan kan ik weer de dingen doen die ik dagelijks b.v. doe Smile

WiND1
@ The unknown: Voorkomend menselijk gedrag, bewust kiezen voor een goedkope internet provider met een helpdesk waar je alleen voor betaald als je die nodig hebt, maar wel klagen over het tarief als je de helpdesk nodig hebt.

ton2e
Het is natuurlijk makkelijk om e.e.a. te bagatelliseren met kreten als "goedkoop Internet" maar dan gaat men toch echt voorbij aan de essentie.

En dat is:

1. Het is gewoon bezopen dat men tijdens een storing nooit iets daarover ziet op de website. Met een beetje geluk zie je dat pas veel later. Wel tijdig melden behoort (1) tot een minimale serviceverlening die niets kost en (2) bespaart de klant onnodig bellen en irritatie.

(Er zijn ook mensen die ondanks een storing de Telfort site kunnen bereiken!)

2. Het is een kleine moeite om op een bandje direct te melden dat (1) er geen gesprekken worden aangenomen en niet pas na de nodige doorkieskeuzes.

3. Het is werkelijk een lacher dat storingen niet gemeld kunnen worden buiten "winkeltijden".

4. T.a.v. die kosten. De telefoongesprekken kosten Telfort geen cent qua techniek.

Dit even voor de "betweters" hierboven!
Gewijzigd door ton2e op 28 juni 2009, 00:10

SimOnly
ton2e schreef:
3. Het is werkelijk een lacher dat storingen niet gemeld kunnen worden buiten "winkeltijden".

Kijk daarom kun je die storingen hier melden!
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

ton2e
[Edit: onnodig citaat verwijderd]

Kijk daarom kun je die storingen hier melden![/quote]

Dit is iets wat slechts weinig mensen zullen weten en wie zegt dat er met een melding hier iets wordt gedaan?

Op de melding zelf (http://telfort.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1141) heeft tot op heden in elk geval niemand gereageerd.
Gewijzigd door EdP op 28 juni 2009, 11:46

the unknown
Zover ik weet is dit een onafhankelijke forum waar wij met z'n allen elkaar proberen te helpen.

Niemand betaald hier iets en wat wil je hier dan verwachten?
Dat EDP of SimOnly een monteur aansturen?

Een tekst als ik heb geen verbinding heb ik niks aan. Mocht je door mijn en zeker andere geholpen willen worden zouden we graag meer info willen hebben.

Zelf weet je ook wat er aan de hand is en waarom die het niet doet. (internet verbinding)

Daarnaast de punten wat je aangeeft.

1) als je de mogelijkheid hebt om op een andere manier op het internet te komen , dan lijkt het me niet zo erg dat je verbinding er even uit ligt ivm een landelijke storing.wat niet dagelijks gebeurt.

Plus er zijn zat mensen die ook bij het horen van het bandje toch wachten en iemand willen spreken ( hun irritaties enz ergens op willen afreageren)

Een klantenservice kost eenmaal geld. Personeel moet ergens van betaald worden.

Het gaan nou eenmaal om geld in deze wereld. Als je iets goeds wil moet je der voor dokken. Betaal 80 euro en ga naar xs4all. Heb je service , Believe me Smile maar dat maakt je jaarlijks wel 960,- lichter.

Telfort biedt het voor 360,- aan. Tjah een heeeel groot verschil. in mijn ogen of mankeert er iets aan mijn ogen Smile

Het kan toch niet waar zijn dat ook een prijs vechter je dezelfde service, garanties ect ect gaat leveren. Der zal toch een reden moeten zijn dat het goedkoper is. Telfort is niet gek en moet ook wat verdienen.Niet de klant die er alleen maar van kan profiteren!

Daarnaast snap ik half nederland soms niet. Ik bedoel men zoekt altijd naar het goedkoopste terwijl er gezegd wordt goedkoop kan duurkoop zijn.

Zoveel tijd, ergernis, stress.. fustraties. en weet ik allemaal dat mensen hebben voor de kleine dingen waar ze het niet mee eens zijn. Terwijl een oplossing makkelijk te bedenken is. (voor een volwassen iemand lijkt mij)

Ik moet je eerlijk zeggen, Mensen zullen nooit tevreden zijn ,altijd maar meer willen en alles moet beter ect ect.

Ook ik wil voor een duppie een mercedes rijden Smile wie niet?

maar helaas zijn al de mooie dingen bijna allemaal niet zoals men denkt dat het is of kan zijn.
Gewijzigd door the unknown op 28 juni 2009, 02:58

ton2e
Je kunt steeds langere teksten gaan schrijven maar neem nu eerst eens de moeite gewoon te lezen wat er staat (en niet tussen de regels gaan zeveren).

Want jij begon al met "Wat wil je met dit voorstel bereiken?". Retoriek is jou niet bekend?

Ik beklaag me er niet over DAT er een storing is maar over de ONMOGELIJKHEID dit te melden c.q. te vernemen hoelang die duurt.

Kom s.v.p. ook niet aan met ".....geholpen willen worden ....." want bij een uitgevallen verbinding valt er niets te helpen. En vertrouw er maar op dat ik meer dan voldoende kennis heb van de onderliggende techniek om te weten of het probleem bij mij of bij Telfort ligt.

Kom ook niet aan met de overbekende dooddoener "prijs". Want sinds wanneer is "prijs" synoniem voor "geen service"? Ik schrijf nergens dat het gratis zou moeten zijn. Wel vind ik 0,30 ct (vermeerderd met GSM kosten want je telefoonlijn is ook dood!) absurd! Reken dan 0,10 of gewoon lokaal tarief.

Verder wens ik jou veel succes en veel plezier. Daaaag!

Albert38
ton2e schreef:
SimOnly schreef:
ton2e schreef:

Kijk daarom kun je die storingen hier melden!

Dit is iets wat slechts weinig mensen zullen weten en wie zegt dat er met een melding hier iets wordt gedaan?

Op de melding zelf (http://telfort.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1141) heeft tot op heden in elk geval niemand gereageerd.

Als je kijkt naar de andere berichten zul je zien dat er meer mensen zijn die melding maken.

EdP
Dat je hier een storing kunt melden heeft een paar voordelen.
1) Zo kunnen anderen ook zien dat er iets aan de hand is (ligt het aan mij of aan Telfort)
2) Telfort Webcare kan het oppikken
3) Je kunt je ei kwijt

Niemand hier zal beweren dat het probleem wordt opgelost doordat je het meldt, al geldt er wel een waarheid als een koe: als niemand iets meldt, wordt er waarschijnlijk ook niks opgelost.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Service? Wat een kolder!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
slechte service telfort medewerkers Algemeen 1 28 januari 2014, 13:08
Problemen met alles in 1. Service? Not! Klacht over Telfort 1 04 oktober 2013, 14:54
Kapot modem / slechte service Algemeen 1 04 juni 2013, 11:12
De service van de klantenservice Klacht over Telfort 1 25 juli 2010, 15:07
SLA (service level agreement) Storing 2 09 december 2008, 20:05
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly08:04:06
Steun ons