obey-robots.txt
21 Juni 2018, 14:04
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

DSL probleem, monteur zsm ?

Maghreb
Beste allemaal,

Ik heb sinds zaterdagochtend 5-6-2009 geen internetverbinding meer.
Mijn Ethernet-lampje staat aan, en het Power-lampje flikkert, aan/uit/aan/uit. (line sync.)

Voor de rest geen DSL verbinding. Ik had al problemen bij mijn eerste oplevering waarbij er een monteur langskwam die het probleem heeft opgelost in de netwerkcentrale.

Ik heb vanochtend gebeld en er is een ticket geopend, alleen werd mij verteld dat het 5 tot 10 werkdagen gaat duren. Ben zelf erg afhankelijk van het internet.

Stel het op prijs als iemand van het webcare team met mij contact opneemt, voor een snelle afhandeling van dit probleem waar ik absoluut niet vrolijk van wordt. Het probleem zit m 100% in de netwerkcentrale.

Vriendelijk dank voor het reageren.

Liberty
Ik gebruik mijn internet verbinding zakelijk en prive en helaas al sinds 29 mei geen internet op het nieuwe adres.
Telfort heeft KPN al een opdracht gegeven voor een onderzoek en ik hoop dat dit leidt tot een oplossing voor dit probleem.

Dit kan inderdaad 5 tot 10 dagen duren en daar ben ik ook niet zo blij mee.
Op het oude adres was ik een tevreden klant.
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

EdP
Voor zakelijk gebruik zou ik Telfort eigenlijk wel afraden, ondanks dat ik er als particulier best tevreden mee ben.
Betaal dat net dat beetje extra en ga voor een provider met een stabieler product.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Maghreb
Wil het webcare team ook op mijn topic reageren?

Dank voor de moeite.

Telfort webcareteam
Als het probleem reeds aangemeld is kunnen we weinig voor u doen. Het is dan wachten op de terugkoppeling of oplossing.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Maghreb
Telfort webcareteam schreef:
Als het probleem reeds aangemeld is kunnen we weinig voor u doen. Het is dan wachten op de terugkoppeling of oplossing.

Joris

Ik weet dat het onderzoek gesteld is op de wijkcentrale via de wijkverdeler, via het isra punt tot aan de modem toe.
Alleen kan telfort gewoon direct de monteur sturen aangezien in het verleden dit ook zo is opgelost.
Ik zit nu al een hele tijd zonder internet.

Telfort mag mij wel een vergoeding doen voor dit enorme ongemak omdat ik hierdoor als freelance webdesigner mijn werk niet kan voortzetten.

the unknown
Maghreb ,

Het is helaas zo dat de verbinding niet voor zakelijke doeleinden gebruikt mag worden. Vergoedingen zullen er dan ook niet inzitten. Wel over de periode waarbij je geen gebruik ervan hebt kunnen maken. maar als het snel wordt opgelost kan het anders zijn.

Aansturen van monteur van kpn kan ook niet 1 2 3 , Maar als het incident er al is zou ik gewoon afwachten , dan zal het zeker goedkomen. Geduld is een schone zaak zeggen ze Smile

EdP
In het geval dat Telfort (of KPN) de oorzaak was van de storing, kun je altijd om een vergoeding vragen. Echter, zoals The Unknown denk ik bedoelde, een vergoeding voor gederfde inkomsten zit er zeer zeker niet in.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

the unknown
Yep Dit is ook wat ik bedoelde Smile

Maghreb
Ik ben dus afgelopen vrijdag 12-06-2009 gebeld door een KPN-medewerkster. Zij wou meteen een afspraak met mij maken. Ik heb dus aangegeven dat ik z.s.m. een afspraak wou maken. Dat kon, gelukkig ook. Dus tussen 12-2 uur zou iemand langs komen.

Monteur belde mij om een uur of 2 op en vertelde dat hij wat later zou komen ivm wat vertragingen bij een klant die voor mij aan de beurt was.
Dat vond ik geen enkel probleem en want ik had geen plannen en zat de hele dag gewoon thuis.

Nu komt het...de monteur is niet langsgeweest, heeft ook niet gebeld dat hij niet kon komen. Dit is gewoon niet normaal meer, echt een (@#$%^&*! ).

Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice van KPN, zij verwezen mij naar Telfort. Eenmaal in gesprek bij Telfort, zei de jongeman die ik aan de lijn had dat hij ook verbaasd was over de afspraak v/d monteur. Hij noteerde dat ze mij maandag/dinsdag weer bellen voor een afspraak.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt? En hoe heeft men gehandeld?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DSL probleem, monteur zsm ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
netwerkadapter probleem Algemeen 1 16 november 2012, 21:52
P-2812HNU-F1 probleem in de nacht Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 14 augustus 2012, 00:18
wifi probleem nieuwe modem WiFi 3 20 maart 2012, 17:04
Laptop Wifi probleem op 802.11 b/g/n op 802.11 b/g gaat het goed WiFi 3 28 november 2011, 17:49
Geen goede VOIP-verbinding: probleem van Zyxel? of anders oplossen... Hardware instellingen 6 09 maart 2011, 00:05
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly06:36:48