obey-robots.txt
19 November 2018, 12:07
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Factuur onjuist geen reactie helpdesk. gaarne hulp telfort webcareteam.

hmeeberg
Hallo Forum,

Ik heb het volgende probleem.

Ik heb bij het afsluiten van mijn internet contract het onderstaande betaald.
Dit omdat anders mijn aanvraag niet inbehandeling werd genomen.

Eenmalige kosten:

Draadloos modem (inbruikleen) € 0,00
Verzend -en adminstratiekosten €14,95
Activeringskosten vaste lijn €49.95

Totale eenmalig kosten €64,90


Nu kreeg ik 20 05 2009, onderstaande factuur:

Eenmalige kosten

Producten/Diensten Gebruikersnaam Periode Bedrag (excl. BTW)

Telfort internet 20 Mb @telfort.nl 22/04/2009 € 0,00
Draadloos modem (bruikleen) @telfort.nl 22/04/2009 € 0,00

Abonnementskosten

Producten/Diensten Gebruikersnaam Periode Bedrag (excl. BTW)

Telfort internet 20 Mb @telfort.nl 22/04/2009−30/04/2009 € 3,77
Telfort internet 20 Mb @telfort.nl 01/05/2009−31/05/2009 € 12,56
Telfort internet 20 Mb @telfort.nl 01/06/2009−30/06/2009 € 12,56

Overige kosten

Administratie en verzendkosten € 12,56
Eenmalige kosten voor aanleg internet aansluiting € 41,97


Totaalbedrag exclusief BTW € 83,42
BTW 19,00 %: over € 83,42 € 15,85
Totaalbedrag inclusief BTW € 99,27


Als ik het goed zie, heb ik de Overige kosten reeds in de eerste factuur betaald.

Helaas reageert de helpdesk niet op mijn mails.

Hierbij wil ik dan ook het telfort webcareteam verzoeken naar bovenstaand probleem te kijken.

Er is onder tussen natuurlijk wel €99,27 van mijn rekening afgeschreven.

Ik ben pas twee maanden lid en nu al in de telfort helpdesk hel terecht gekomen?Shock
Ik hoop van niet.Smile

Bvd.
Gewijzigd door hmeeberg op 30 mei 2009, 21:34
 
Telfort webcareteam
U geeft aan dat u 2 facturen van ons heeft gehad, wij hebben u maar 1 factuur verstuurd. Van wie heeft u die eerste factuur gehad als ik vragen mag?

Op de e-mail met nummer 1683537 krijgt u geen antwoord, omdat anders antwoorden elkaar gaan kruisen.

Joris
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 02 juni 2009, 10:31
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
hmeeberg
Hallo Telfort webcareteam,

Bedankt voor jullie reactie.

We hebben inderdaad maar 1 factuur gehad.

Het blijkt nu, dat wij een betaling van mobiel bellen van telfort en telfort internet door elkaar gehaald hebben.

Na controle van onze rekeningen bleek dat daar de fout zat.Smile

Omdat er in het contract staat dat het bedrag van 64,90 bij oplevering zou worden geincasseerd.
Gingen wij er van uit dat dit reeds gebeurt was. Wij dachten geen betaling geen internet.

Nogmaals bedankt voor jullie reactie.

Helaas heb ik op mijn mails via de klantenservice nog niks vernomen.Frown

Mvrgr
 
Telfort webcareteam
1683537 op deze e-mail zult u ook geen antwoord krijgen omdat ik die heb laten stopzetten. Waarschijnlijk heeft u ook een e-mail gestuurd naar mijn mobiele collega's, deze kan ik niet inzien.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
hmeeberg
Ik heb op 01062009 ook nog een email gestuurd, deze keer als klacht.
Wel naar het de internetafdeling, de mobile afdeling heb ik niets gestuurd.
 
zico
Beste,

Ook ik heb een probleem met de factuur van Telfort. Gisteren onze 1e factuur ontvangen en ook daar staat op eenmalige kosten voor aanleg internet aansluiting van € 41,97! Waarom is dit? Hier werd in de overeenkomst helemaal niks over vermeld en nu moet ik in totaal € 104,74 betalen. Dit vinden wij werkelijk belachelijk. Kunt u ons uitleggen waarom we dit moeten betalen, die € 41,97 en € 12,56 verzendkosten?
 
Telfort webcareteam
Beste Zico,

Op de onderstaande internet pagina kunt u een gedetailleerde uitleg vinden van de eerste factuur.
Hopelijk zal dit uw vragen beantwoorden.

http://klantenser...ctuur.aspx

Mvg,

Telfort Webcare
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 14 juli 2009, 14:53
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
zico
Ook hier is geen uitleg te vinden over de eenmalige kosten voor aanleg internet aansluiting!

Dit is niet gemeld in de overeenkomst en daarom is het ook erg vreemd dat het nu in rekening gebracht wordt.
 
Richard
Probeer hier eens:
http://klantenser...enfaq10822
Klik daarna bij de veelgestelde vragen (faq) op:
Heb ik een vaste telefoonaansluiting van KPN nodig?
Daar staat de volgende tekst:
Een vaste lijn is nodig voor het aansluiten van ADSL. Heeft u geen vaste telefoonaansluiting van KPN of internet van een ADSL-aanbieder op het aan te sluiten adres? Dan moet er een vaste lijn op het KPN-netwerk geactiveerd worden voor internet. Hiervoor brengt KPN aansluitkosten in rekening bij Telfort. Deze kosten worden niet doorberekend naar Telfort abonnees. U betaalt dus geen aansluitkosten (t.w.v.€49,95) voor het aansluiten (activeren) van een vaste lijn.


Dus ik vindt het ook wel vreemd want hier staat ook duidelijk dat er geen aansluitkosten a 49,95 in rekening zullen worden gebracht.
Gewijzigd door Richard op 17 juli 2009, 23:36
Greetings, Richard.
 
EdP
@zico: welke abonnementsvorm heb je en welk modem?
Door de monteur aangesloten of dhz-pakket?

Verder staat er op de door Webcare genoemde pagina o.a. dit:
Waarom is mijn eerste factuur hoger dan ik had verwacht?

Omdat Telfort de abonnementskosten altijd vooruit factureert, is de eerste rekening die u ontvangt afwijkend. Deze bevat namelijk drie verschillende posten met abonnementskosten.

  • De eerste post betreft doorgaans een zogenaamde "gebroken" maand. U wordt gefactureerd vanaf de activatiedatum van uw abonnement tot en met het einde van die maand.
  • De tweede post betreft de lopende maand.
  • In de derde post staan de abonnementskosten van de opvolgende maand. Dit staat hier in verband met het vooruit betalen.



De opvolgende nota's zullen weer de abonnementskosten voor 1 maand bevatten.

Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Factuur onjuist geen reactie helpdesk. gaarne hulp telfort webcareteam.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Geen TV signaal Algemeen 2 18 december 2016, 17:23
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden