obey-robots.txt
19 November 2018, 12:44
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort instellingen, problemen en ervaringen voor; SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc...
 Onderwerp afdrukken

DNS server veranderen in Zyxel modem

gsmgoeroe
Ik heb zins een paar weken problemen om deze website te openen http://forum.gsmhosting.com/vbb/index.php
Ik wil nu de dns server veranderen in mijn Zyxel modem en probeer dit via de wan instelling en zet deze op user default en vul bv 208.67.222.222 in en druk op apply.
Als ik nu in een dosbox het commando nslookup geef blijf ik de oude dns server op 195.241.77.55 zien.
Doe ik iets fout?

Ik ben bij mijn buurman geweest en het internet adres wat hierboven staat geprobeerd en hij heeft ook telfort en ook bij hem werkt het niet dus het ligt niet aan mijn instellingen.
Ook bij mijn buurman geprobeerd die Chello heeft daar werkt het wel en ook bij iemand die kpn internet heeft.

Het is erg blangrijk voor mij dat ik deze website kan openen,weet iemand hier een oplossing voor?

WiND1
Je kan de DNS ook in je computer aanpassen.

gsmgoeroe
Ik heb het net geprobeerd maar kan het wel instellen maar nog geen verbinding met de website.
Kan jij hem wel openen?

Telfort webcareteam
Dit is niet op te lossen door een andere DNS te gebruiken, u kunt de site tenslotte bereiken maar krijgt geen data binnen.
Wanneer u wel de site zou kunnen bereiken op ip zou een andere DNS kunnen helpen.

Wanneer u proxy.tiscali.nl 8080 gebruikt kunt u wel de site bereiken.

Met dank aan TCP_IP een plaatje:

Joris

(heb gevraagd of ze even kunnen kijken wat het probleem is)

Telfort webcareteam voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Telfort webcareteam op 28 mei 2009, 14:33
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Richard
Ik heb geen problemen met het bereiken van die site, dat zou er op kunnen duiden dat jouw ip geblokkeerd is.

In dat geval is de beste oplossing wat het Webcare team al aangaf, met een proxy proberen.
Greetings, Richard.

gsmgoeroe
Ik heb geprobeerd wat Joris vanTelfort webcareteam heeft aangegeven en het werkt weer!Ik heb weer verbinding!
Ik ben blij dat er nu iemand met kennis van zaken van Telfort hier op het forum is.

Richard mijn buurman die ook telfort heeft kan de site ook niet bereiken en hij heeft een ander ip

Richard
Ben ik toch benieuwd wat het probleem is, of de routing voor de ip range of subnet waar jullie op zitten doet vreemde dingen. Dat kan natuurlijk ook.

Ik gebruik zelf een combinatie van de Telfort en OpenDNS dns servers. Als er eentje uitvalt, kan ik toch via de andere sites bereiken, vermits de gateway werkt, want als die uitvalt, dan houdt alles op.Smile

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DNS server veranderen in Zyxel modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router 3 07 maart 2016, 19:57
Modem P-2601HN en een Synolgy NAS Eigen netwerk achter het Telfort modem 7 11 oktober 2014, 12:27
Veranderen van contract??!!?? Gebruikers ervaringen 1 30 mei 2014, 22:40
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden