obey-robots.txt
18 December 2018, 16:01
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Ervaringen ISDN(-2) & Telfort.

ton2e
Volgens uitspraak Telfort (mondeling dus weinig garantie) zou het mogelijk moeten zijn om vanaf een standaard ISDN-2 aansluiting in 1 stap over te gaan naar 20Mb internet + Telefonie.

Ik heb wat twijfels want

(1) niemand geeft dit schriftelijke,
(2) KPN komt met een complex verhaal waaruit blijkt dat je een tijd zonder Internet/telefonie komt te zitten en
(3)volgens concurrenten zoals Orange kan het niet in 1 keer.

Vandaar: heeft iemand ervaring of het werkelijk werkt?
Gewijzigd door ton2e op 10 januari 2008, 17:07

RB4
sinds begin januari ben ik overgestapt van Orange naar Telfort en ik heb ISDN2. Het heeft geen enkel probleem opgeleverd

ton2e
RB4 schreef:
sinds begin januari ben ik overgestapt van Orange naar Telfort en ik heb ISDN2. Het heeft geen enkel probleem opgeleverd

Paar vragen:

1. Maar heb je nu nog steeds ISDN of is dat analoog geworden?

2. Heb je zo'n 20 Mb Internet aansluiting?

3. Praat je over ISDN-1 of ISDN-2?

Familie wil namelijk overstappen en alle providers vertellen dat zo'n 20 Mb niet i.c.m. ISDN kan en alleen Telfort zegt dat het wel kan.

Albert38
Nummerbehoud met ISDN
Indien u beschikt over een internetabonnement in combinatie met een ISDN-aansluiting van KPN en u kiest voor een Telfort vast bellen-abonnement met nummerbehoud, dan moet u rekening houden met het volgende.
U kunt één van de vier ISDN-nummers laten porteren naar Telfort vast bellen. De overige 3 nummers raakt u kwijt. Het porteren (omzetten) van één van deze vier nummers naar Telfort heeft automatisch tot gevolg dat KPN de ISDN-aansluiting beëindigt. De ISDN-aanlsuiting wordt dus niet omgezet in een analoge aansluiting bij KPN.

Bovenstaande staat op de site van telfort

ton2e
Albert38 schreef:
Nummerbehoud met ISDN
Indien u beschikt over een internetabonnement in combinatie met een ISDN-aansluiting van KPN en u kiest voor een Telfort vast bellen-abonnement met nummerbehoud, dan moet u rekening houden met het volgende.
U kunt één van de vier ISDN-nummers laten porteren naar Telfort vast bellen. De overige 3 nummers raakt u kwijt. Het porteren (omzetten) van één van deze vier nummers naar Telfort heeft automatisch tot gevolg dat KPN de ISDN-aansluiting beëindigt. De ISDN-aanlsuiting wordt dus niet omgezet in een analoge aansluiting bij KPN.

Bovenstaande staat op de site van telfort

Dat weet ik maar dat gaat over "Telfort Vast Bellen" en dus niet over het 20Mb abonnement. Als ik bijv. Orange bel dan krijg ik daar te horen dat ISDN geen probleem is totdat blijkt dat het over de een 20Mb abonnement gaat.Dat kan dan opeens niet tenzij je eerst ISDN overzet naar analoog.

WiND1
Lees nou eens goed. Ook ik kom van een ISDN aansluiting en ben zonder problemen naar Telfort over gestapt. Ik haal alleen de volle 20 mb niet, maar 16mb is ook goed.

ton2e
Rene_WiND schreef:
Lees nou eens goed. Ook ik kom van een ISDN aansluiting en ben zonder problemen naar Telfort over gestapt. Ik haal alleen de volle 20 mb niet, maar 16mb is ook goed.

<zucht>

Tony
ton2e schreef:
RB4 schreef:

Paar vragen:

1. Maar heb je nu nog steeds ISDN of is dat analoog geworden?

2. Heb je zo'n 20 Mb Internet aansluiting?

3. Praat je over ISDN-1 of ISDN-2?

Familie wil namelijk overstappen en alle providers vertellen dat zo'n 20 Mb niet i.c.m. ISDN kan en alleen Telfort zegt dat het wel kan.

1. Ik heb ook ISDN-2 en ben overgestapt naar Telfort met behoud van ISDN-2.

2. Ik heb een 20 MB internetaansluiting, alleen kom ik niet sneller als 15 mb.

3. Ik praat over ISDN-2

Telefoon heb ik nog via KPN want 4 nummers meenemen naar Telfort gaat niet.

Dus overstappen met ISDN-2 naar Telfort is geen probleem.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaringen ISDN(-2) & Telfort.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden