obey-robots.txt
19 Oktober 2018, 04:10
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Pluim voor Telfort

schouwenaarr
Vanmorgen om 09.00 uur kwam ik er achter dat we geen DSL meer hadden.
09.10 Telfort gebeld, na 7 min in de wacht gestaan te hebben door een vriendelijke jongeman te woord gestaan en probleem uitgelegd.
Hij kon ook geen verbinding krijgen met de "lijnprint" in de centrale, daar lag volgens hem het probleem.
10.15 hadden we weer verbinding. Vanaf onze melding dus probleem in een uur opgelost.
Smile
 
data-full-width-responsive="true">
annaglief
Lucky you ! Smile

Maar dat je al naar de helpdesk belt, als je tien minuten zonder adsl zit !?

Zelf zou ik pas bellen als het langer dan een halve dag duurt.
Ik heb nu, denk ik, 10 jaar ADSL, en het gebeurt toch wel een paar keer per jaar dat het een uurtje eruit ligt.
En het komt altijd vanzelf weer goed, dus zonder te bellen.


ikzelf heb, nu al langer als een maand, een probleempje wat wat ingewikkelder is blijkbaar.
En daarom ben ik wat minder enthousiast over de 'normale' Telfort Helpdesk.

Maar het WebCareTeam (actief op dit forum) heeft me weer hoop gegeven !!

AnnA
 
schouwenaarr
Volgens de log in mijn modem (speedtouch 780wl) lag het internet er de hele nacht al uit.
Paar keer een herstart gedaan, maar DSL kwam echt niet meer op.
Bleek dus uiteindelijk echt de lijnprint in de centrale te zijn die defect was.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pluim voor Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden