obey-robots.txt
21 Oktober 2018, 01:27
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe aanvraag Telfort Internet & Bellen

nickvenema
Hallo mensen, het is nu zo'n 10 dagen geleden dat ik de aanvraag van Telfort Internet & Bellen heb gedaan. Ik heb een paar dagen terug ook de bevestingsbrief gehad. Waar ik alleen even benieuwd naar ben is hoe lang het in de praktijk ongeveer duurt voordat je het modem krijgt en voordat de adsl aansluiting gereed word gemaakt?
Ik zit namelijk nu al meer dan een maand zonder internet door een stom technisch probleem van KPN, waardoor wij gedwongen waren ons abonnement op internetplusbellen op te zeggen en eerst weer te migreren naar een gewone analoge telefoon lijn waarvoor we dan nu nog eens 3 tot 5 weken moesten wachten op de aanvraag van adsl. Het probleem lag achteraf in de afmontage van onze verbinding in de centrale. Kan iemand iets vertellen wanneer bijvoorbeeld de oplevering zal zijn?
Bedankt!
Groet NickSmile
Gewijzigd door nickvenema op 09 januari 2008, 20:13

Timelord
Even zo uit het blote hoofd: het modem had ik al snel in huis. Enkele dagen voor de offieciele oplevering had ik al verbinding.

nickvenema
Timelord schreef:
Even zo uit het blote hoofd: het modem had ik al snel in huis. Enkele dagen voor de offieciele oplevering had ik al verbinding.

Bedankt voor je snelle antwoord,

Maar mijn aanvraag is nu zeg maar 10 dagen geleden ingevoerd. Alleen het statusindicatiesysteem staat nog steeds op het eerste blok(acceptatie). In die tussentijd heb ik al wel een bevestigingsbrief gehad. Maar hetgeen waar ik bang voor ben. Is dat het fout gaat met de aanvraag aangezien KPN alles zo in war heeft getrapt zowel administratief als technisch in de centrale.

Groet

Timelord
Voor zover ik me kan herinneren had ik alle papieren al snel in huis.

nickvenema
Nu eindelijk sinds gister, is de statusindicator van de 1e fase ineens overgesprongen naar de 3e fase(werkzaamheden in telefooncentrale)
Dus hij is er in iedergeval doorheen. Smile

Lite On
IPB => Telfort incl. bellen. Is dus Telco Telco migratie

Mijn aanvraag is 5 december de deur uit gegaan met als wens datum 15-01-2008!
Bevestigings brief gehad en sta inmiddels al 2 weken in stap 3.

A.s. dinsdag is het 15 januari en nog steeds geen papieren en modem.

Telfort gebeld en die vertelde me alles komt goed volgende week, nu dus morgen moet het dan binnen komen, zo niet dan zit ik waarschijnlijk zonder internet en telefonie!

Wordt vervolgd......Frown

nickvenema
Das helemaal lekker dan. Maar wat betreft mijn aansluiting. IPB was al opgezegd. Dus het is geen telco telco migratie. Even ter info.
Laat idd maar even weten hoe het bij jou afloopt ben erg benieuwd.
Groet

Nietes
Nee je zit niet zonder internet, maar let op!!!!!!. KPN rekent wel de kosten door en als de oplevering niet word gehaald en je een paar dagen laten aan wordt gesloten door Telfort mag je wel een maand extra direct-adsl betalen

Nietes
Als je een beetje geluk hebt niet Grin. Ik heb een paar dagen geleden de rekening van KPN gehad en hoefde voor de komende periode maar 6.95 euro te betalen. Had telefonisch opgezegd per 15 maart, oplevering telfort zou 14 maart zijn maar is 13 maart geworden zonder problemen Wink

Nietes
Robbert, het hoeft niet aan Telfort te liggen hoor. Ik heb KPN ( direct-adsl ) ook telefonisch op gezegd per 15 maart. 13 maart over gezet en heb al 3 keer gebeld naar de KPN of mijn abonnent bij hun nu is opgezegd. Krijg ik de laatste keer te horen dat ik een monteur besteld zou hebben voor telefonie bij hun. Heb al jaren alleen internet. Nu zou mijn abonnement opgezegd zijn en krijg ik daar nog schriftelijk bericht van. Wat bij het geval is denk ( ook een foutje van de KPN ) dat er alleen bekent was dat je op zou zeggen maar dat de opzegging niet is verwerkt. Ik had voor de zekerheid naar de kpn gebeld of mijn abonnement was stop gezet, kreeg toen te horen dat telfort de opzegging weer had geannuleerd ivm met migratie.

Vandaag de brief van KPN ontvangen, abonnement wordt per 25 maart stop gezet
Gewijzigd door Nietes op 22 maart 2008, 19:31

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe aanvraag Telfort Internet & Bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wilfried Drie...10:52:24