obey-robots.txt
18 Juli 2018, 05:06
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Storingen op dit moment vanaf 01.30 uur.

Richard
Geen idee wat er aan het handje is en welke streken het allemaal betreft of dat ik het alleen heb.

Maar op dit moment, vanaf ongeveer 01.30 uur is de verbinding al zeker 5x pleite geweest.
Het lijkt bijzonder op een klapperlijn, ware het niet dat mijn lijn normaliter rete-stabiel is met die Copperjet, dus ik heb het vermoeden dat men loopt te knutselen bij Telfort of dat er een storing gaande is.

Mochten het werkzaamheden zijn, kan dit dan a.u.b. per email van tevoren aangekondigt worden zoals dat bij andere providers ook gebruikelijk is?
Niet iedereen leest namelijk elke dag de storingspagina en ik zie bijv. wel voor 5-5-2009 werkzaamheden aangekondigt.

Toevoeging: Het is de hele tijd aan het klapperen geweest, het is nu 02.32 uur en nog steeds problemen.
Gewijzigd door Richard op 30 april 2009, 02:32
Greetings, Richard.

Richard
Update:

De storingen hebben aangehouden tot na 04.30 uur.
Op de storingspagina is niets te vinden.

Greetings, Richard.

Telfort webcareteam
Wij hebben geen storingsmelding gehad van ons NOC. Het is bij ons geen beleid om dit per e-mail aan te kondigen. Ik kan het wel voorstellen,wat ik ook zal doen.
Wel merk ik dat u vaker problemen heeft, hopelijk zijn deze na het onderhoud niet meer aanwezig.
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Richard
Ik weet dat het geen beleid is om storingen per email aan te kondigen, dat hoeft ook niet.
Het zou Telfort wel sieren als ze er eens over zouden nadenken om aangekondigde werkzaamheden via email aan te kondigen.

Je schrijft dat de problemen hopelijk na de werkzaamheden niet meer aanwezig zijn. Echter deze vinden in Sittard plaats en ik woon in Maastricht.
Moeten er dan geen werkzaamheden daarvoor in Maastricht plaats vinden?

De hele tijd loopt met een ander modem, mijn adsl verbinding al gewoon enorm stabiel.
Er moet dus gewoon in de nacht van 29 op 30 april behoorlijk iets aan de hand zijn geweest want dit komt nooit voor.

Is het niet mogelijk dat jullie a.d.v. mijn gegevens kunnen checken wat het probleem was?
Immers een paar weken eerder lagen we de hele zondagmorgen er uit, en niet ik alleen, ook mijn zus elders in Maastricht. Ook daar is niets van aangekondigt geweest.

Ik hoop ook dat het in elk geval spoedig verbetert, want nu ben ik alleen nog met telefonie weg bij Telfort. De adsl verbinding heb ik zowel prive als klein zakelijk nodig (zzp), dus dit soort onverwachte storingen met regelmaat kan kunnen we echt niet gebruiken.
Greetings, Richard.

Telfort webcareteam
Mijn excuses, ik dacht u met het onderhoud bedoelde dat het dan ook op uw colo zou zijn. Ik kan wel voorstellen om onderhoud per e-mail aan te kondigen, al zetten wij nu ook de onderhoudsmeldingen ruim op tijd online.

Ik wil best voor u nagaan waar het probleem zou kunnen zitten. Al onze NOC medewerkers die normaliter zouden kunnen knutselen zullen dat zeker niet doen op een Koninginnedag/nacht.

Uw gegevens zie ik wel tegemoet.
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Richard
De meldingen staan inderdaad wel dik een week aangekondigt, maar men moet er maar aan denken om te gaan kijken elke week.Smile
Anyway, als het besproken wordt is het (ongeacht de uitkomst) toch al weer een pluspunt.

Mijn gegevens komen zometeen per pm naar u toe.
Alvast bedankt!

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storingen op dit moment vanaf 01.30 uur.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Telfort koploper storingen in 2010 Algemeen 5 14 januari 2011, 15:51
Vanaf 13:15 geen internet in Utrecht (3553)? Eigen netwerk achter het Telfort modem 18 15 december 2010, 00:50
vast bellen via telfort storingen Algemeen 19 02 november 2009, 10:17
Vanaf internet is het modem niet bereikbaar. Hardware instellingen 7 29 april 2009, 21:24
Kosten van storingen bij telfort voor rekening van de Klant (storing bij telfort) Algemeen 4 27 juni 2008, 00:22
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:20:51
| jbasomers 1 dag