obey-robots.txt
19 Juli 2018, 13:14
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Telfort gebruikers in Enschede en omstreken

the unknown
Klanten die op het kpn netwerk aangesloten zijn in Enschede en omstreken kunnen problemen ondervinden. Colo Es-Gnb en 1tje in aalten.

De meeste mensen krijgen een rood internet lampje ( met andere woorden geen ip)

Resetten kan helpen maar aan de andere kant kan ik ook niet bevestigen of het ook een officiele telfort storing gaat worden.

bellen naar de helpdesk heeft natuurlijk geen zin en aan de andere kant zal het je kosten besparen.

Misschien is het inmiddels al opgelost , i don't know Smile misschien leuk om te weten.
Gewijzigd door the unknown op 27 april 2009, 23:07
 
Richard
Bedankt voor de tip!
Ik heb hem even naar de juiste forum sectie verplaatst.Wink
Greetings, Richard.
 
Telfort webcareteam
Wij hebben geen officiële melding gehad van ons NOC en kunnen hem daarom ook niet bevestigen.
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
TCP_IP
Post eens wat statistieken van je modem, wellicht kunnen we daar nog wat uit aflezen.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
TCP_IP
Dat zijn inderdaad statistieken, maar dat zijn de instellingen.
Weet zelf ook niet precies waar het staat maar zijn o.a. SNR marges, line attenuation e.d.

p.s. Haal je IP adres voor de zekerheid weg !
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
the unknown
Inderdaad @ peer57 , haal je ipadres weg. niet slim dat je die erbij zet.

Gemeten 6013.0 kb/s 1031.0 kb/s
Noise margin 6.5 dB 9.1 dB
Attenuation 42.5 dB 22.8 dB
Colo+SIP Ls

Dit is wat ik heb kunnen vinden.

Maar voor de duidelijkheid

Inloggen ---192.168.1.254

kiezen voor advanced setup. --> maintance--> Diagnostic--> Dsl line en dan capture all logs

Dan heb je genoeg info die je hier aan ons kan laten zien. Graag je ip nooit meesturen.
 
Lisaa
Ja, ik heb sinds donderdag/vrijdag ook last van trage internet.
Downloaden gaat niet meer.
Msn meldt zich om de 4 minuten af en dan weer aan..
Youtube filmpjes zijn bijna niet te bekijken. Als een lied 4 minuten duurt dan laadt hij maar tot nog niet eens 1 minuut....

Ik woon trouwens in Oldenzaal...
Ik heb al van alles geprobeerd maar niets helpt..
Sad
 
EdP
Lisaa, graag hulp vragen voor 1 probleem in 1 onderwerp, anders wordt het een rommeltje.
Zou je misschien een eigen onderwerp willen starten?
Nieuw Onderwerp staat er op de benodigde knop.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort gebruikers in Enschede en omstreken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly19:42:03