obey-robots.txt
21 Oktober 2018, 01:42
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort medewerkers welkom op telfort.gebruikers.eu

EdP
Sommigen is het misschien al opgevallen, sinds vandaag wordt dit forum ook bevolkt door een aantal Telfort officials in de vorm van een webcare team. Wij ondersteunen dit initiatief en verwelkomen het Telfort webcare team.
Dat er maar zoveel mogelijk klanten kundig door hen geholpen mogen worden.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Richard
Yep, was me al opgevallen, altijd fijn wat interne mensen erbij te hebben.

Hartelijk welkom!

Greetings, Richard.

Gman
Hulde !
Goed initiatief. Doorspelen naar de klantenservice lijkt me (in mijn geval) geen goed plan.
Heb daar geen vertrouwen in, gezien mijn persoonlijke ervaringen met de klantenservice.
Helaas voor telfort.

Lees meer hier over het webcare-team van telfort
(admin: de nieuws-rss-feed-link loopt "dood", vandaar hier even de werkende link Wink )
Directe link naar het telfort-blog hierover vind je hier
waar blijft mijn telfort babe ?
Suggestie:
charlizetheron76sm
Grin

Telfort webcareteam
Hartelijk dank voor het warme welkom op dit forum.
Wij hopen dat we hier klanten kunnen helpen en daarmee onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

the unknown
Ik heb er in iedere geval zeker de vertrouwen in en heb er een goed gevoel over.

Beter ooit dan nooit he.

Zonder fouten leert men niet en er is geen 1 bedrijf die perfect is. klachten zullen er overal zijn, ik bedoel waar mensen werken worden er fouten gemaakt.

Als ik zo kijk op het forum zie ik dat er zeker mensen geholpen zijn door de Telfort Medewerkers en er zullen er nog meer geholpen worden! Ik weet zeker dat telfort grote veranderingen zal of al heeft gemaakt binnen de organisatie.

Klanten met negatieve opmerkingen en doelloze uitspraken , tjah veel zal er daardoor ook niet opgelost worden. Dus ik zeg :

Go Telfort en zet hem op Smile

EdP
Tja ik heb niet voor niets dit onderschrift
|
|
V

the unknown
:-)
Gewijzigd door the unknown op 29 april 2009, 00:47

Telfort webcareteam
Hierbij wil ik mededelen dat er twee nieuwe collega's het webcareteam voor Internet versterkt hebben. Hugo en Wouter, zij zullen het van mij gaan overnemen aangezien ik een andere uitdaging aan ga.

Ik wil jullie alvast bedanken voor alle hulp die jullie mij hebben gegeven en het warme welkom wat ik hier gehad heb.

Langzaam aan zal ik minder gaan posten en nemen mijn collega's het over.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

EdP
Hartelijk welkom aan Hugo en Wouter, en natuurlijk Joris bedankt voor je tomeloze inzet.
Succes alvast bij wat je hierna gaat doen.

Franzki
@Joris,

Ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar wil je bedanken voor de goede ondersteuning die ik van je heb gehad.

En ik hoop dat je opvolgers het net zo goed gaan doen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort medewerkers welkom op telfort.gebruikers.eu', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wilfried Drie...11:07:19