obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
 Onderwerp afdrukken
Instabiele verbinding door defect modem?
Michelle

dvdevil schreef:
heb nu vanaf 2 januari telfort en heb er al 4 keer uitgelegen lampje rood en alles dood.
is me me bij kpn in geen 2 jaar gebeurtSad

Bij mij tot dusver twee keer binnen een week. Gisterochtend viel de verbinding even weg, maar keerde vanzelf na zo'n tien minuten terug. Vanochtend viel de vebinding rond halfzeven weg. Modem resetten hielp niets. Pas om halfelf, dus na vier uur, begon het internetlampje spontaan weer te branden.

Over de sneldheid mag ik niet klagen. Ik haal zo'n 16 MB terwijl 15 MB was beloofd Smile Ik zit zo'n 1700 meter van de centrale.

mrkentut
Prima hoor die technische verhalen, maar het gaat hier om de wanprestatie die Telfort pleegt. Een kleine opsomming:
- Verbinding valt voortdurend weg. Telefonisch dus ook vaak onbereikbaar en een normaal gesprek valt niet te voeren.
- Vele e-mails verstuurd naar Telfort: daar wordt totaal niet op gereageerd.
- Als je met Telfort belt, ben je gemiddeld 15 minuten verder, voordat je iemand aan de telefoon krijgt. In mijn geval betekent dit dubbele kosten, namelijk 30 cent per minuut voor Telfort en de kosten van mijn mobiele telefoon. Ik kan immers niet gebruik maken van de lijn van Telfort.

Afgelopen weekend heb ik de 'help'desk 45 minuten aan de telefoon gehad. Ze gaan een onderzoek starten. Het is het beleid van Teloft mij daar NIET van op de hoogte te stellen. Dat zegt toch al genoeg??

Mijn visie:
Telfort belooft veel, maar handelt niet naar de belofte. Als nieuwe klant wordt je goed geholpen, maar daarna wordt je het bos in gestuurd.

Tijd om een programma als Kassa in te schakelen!!

Sander
Man, ik ben dus niet de enige met dit probleem! Bij mij is het zelfs zo erg dat de verbinding er uren uit ligt. Het lijkt ook wel of ik alleen 's nachts verbinding heb. Nu ligt ie er al sinds vanochtend 8.30 uit. Tussentijds 10 min geluk gehad.... Ik word er echt niet goed van. En de helpdesk is niet te bereiken....SadSadSadShockAngryAngryAngry

Nietes
Denk dat ik bij de overstap gewoon mijn speedtouch 546 maar gebruik met de ini file van Tiscali. ADSL2/+ hebben we toch niet in ons kleine plaatsje Cool

Nietes
Wat mij opvalt op dit forum en andere forums is dat de meeste mensen problemen hebben die ADSL2/+ en telefonie hebben. En ja inderdaad TOT 20Mb. Ik zou 8Mb/1Mb hebben ( geen ADSL2/+ centrale ) hebben. Ben wel benieuwd als ik over word gezet hopelijk eind deze week Cool Zou trouwens al tevreden zijn als ik wel op een ADSL2/+ centrale zou zitten en ik haal 10Mb voor de prijs, overigens ik heb alleen ADSL zonder vaste lijn
Gewijzigd door Nietes op 09 maart 2008, 20:38

martindenboer
Tja precies 19 dagen werkte het prima. Op 19 februri niet meer WAAROM?

Nu 15 keer de technische helpdesk gebeld van Telfort. Totaal 8 uur aan de lijn gezeten. Snelheid terug gezet naar 12 MB
Helpt niets. Snelheid wordt nog verder terug gezet naar 8 mb.
Daar moet je dan steeds 5 tot 10 werkdagen op wachten.

vandaag ander modem geprobeerd. DSL lijn wel stabiel.
Verzoek om nieuw modem op te sturen gaat ook weer 7 dagen duren!!!!
Moet helemaal uit schiphol komen. Zeker met paard en wagen ofzo.

Wel 179 euro van de rekening afgetrokken door Telfort maar service ho maar.
Tja het loopt via het KPN netwerk hè. En daar is Telfort van afhankelijk.

Pittige brief geschreven naar Telfort maar nog niets gehoord.
Wel zelf meer dan 200 euro gebeld en 1300 euro inkomsten misgelopen.

Ach ja de voorwaarden van Telfort dekken alles in dus nog maar een maand wachten en dan ????

Service wat is dat????

WAAROM WERKTE HET EERST WEL TWEE WEKEN?

Slapeloze nachten krijg je ervan en een vrouw die flipt.

Telfort bedankt!

remcobouwens
Ik heb ook een onstabiele lijn (2maanden heeft deze wel goed gewerkt0!

Ik heb inmiddels mijn eigen linksys modem aangesloten waarmee ik op een lagere snelheid wel verbinding krijg. Met het Zyxel modem (nieuwe model) is het niet meer mogelijk om de verbindingssnelheid aan te passen)
Telefonie kan ik helaas niet aansluiten op het linksys modem.

Meerdere malen contact gehad met Telfort maar er is nog geen oplossing gevonden.

Gisteren heb ik bij de bank de automatische incasso van Telfort laten terugvorderen. Ik ga niet meer betalen voor een niet werkend product.. misschien neemt telfort nu wel weer contact op :p
Ikzelf ga in ieder geval niet meer bellen naar ze.. Sad
Gewijzigd door remcobouwens op 09 april 2008, 12:56

ton2e

remcobouwens schreef:
Gisteren heb ik bij de bank de automatische incasso van Telfort laten terugvorderen. Ik ga niet meer betalen voor een niet werkend product.. misschien neemt telfort nu wel weer contact op :p

Inderdaad de enige juiste oplossing.

Stuur overigens wel een aangetekende brief naar ze met het hoe en waarom.

remcobouwens

ton2e schreef:

remcobouwens schreef:

Inderdaad de enige juiste oplossing.

Stuur overigens wel een aangetekende brief naar ze met het hoe en waarom.

Thnx voor de tip dat zal ik inderdaad nog even doen! Grin

remcobouwens

remcobouwens schreef:
Ik heb ook een onstabiele lijn (2maanden heeft deze wel goed gewerkt0!

Ik heb inmiddels mijn eigen linksys modem aangesloten waarmee ik op een lagere snelheid wel verbinding krijg. Met het Zyxel modem (nieuwe model) is het niet meer mogelijk om de verbindingssnelheid aan te passen)
Telefonie kan ik helaas niet aansluiten op het linksys modem.

Meerdere malen contact gehad met Telfort maar er is nog geen oplossing gevonden.

Nu hebben ze mijn lijn geknepen naar 2300kbps.. wat een oplossing zeg Angry Sad
Zo kan ik ook storingen oplossen.. zo wordt telfort toch een dure provider! Iemand advies wat nu te doen?

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instabiele verbinding door defect modem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router WiFi : 13 19 jun 2017
VPN verbinding Hardware instellingen : 18 13 jan 2017
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router : 3 07 mrt 2016
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi : 2 03 mrt 2016
Modem P-2601HN en een Synolgy NAS Eigen netwerk achter het Telfort modem : 7 11 okt 2014