obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
"Nummer is niet in gebruik " melding
pikehunter
Hallo mensen, sinds 17 dec heb ik Telfort 20Mb + vast bellen, en op 18 dec. is mijn Tele2 abo + voip beeindigd.

Wat is het probleem;

De eesrste 5 dagen was ik gewoon bereikbaar voor anderen maar vanaf 22 dec was het gedaan met de pret, als iemand mij probeert te bellen dan krijg je te horen dat mijn nummer niet bestaat, of in niet in gebruik is, of het wel bekende deuntje.
Het is voor mij wel mogelijk om gewoon uit te bellen.

Uiteraard de Telfort helpdesk al 2 maal gebeld maar de TD is er nog steeds mee bezig, en volgens mij weten ze nog steeds niet wat de oorzaak is.
Hier iemand een idee ?
 
Albert38
Denk dat er iets met de portering niet goed is gegaan. Had hetzelfde probleem tot mijn portering daarna niet meer
 
pikehunter

Quote

Albert38 schreef:
Denk dat er iets met de portering niet goed is gegaan. Had hetzelfde probleem tot mijn portering daarna niet meer

Ben er ook bang voor, vind het alleen vreemd dat het wel 5 dagen goed gewerkt heeft.
Ben benieuwd hoe lang deze situatie nog gaat duren, ze zijn niet echt snel bij Telfort, en je op de hoogte houden d.m.v. van een mailtje of een sms-je, daar hebben ze nog nooit van gehoord.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '"Nummer is niet in gebruik " melding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
BKR a2 melding, help! Algemeen : 3 26 mrt 2010
BKR A2 melding Algemeen : 4 26 mrt 2010
geen internet...geen melding storingpagina Storing : 9 24 mrt 2010
Logbestand Speedtouch (melding DHCP) Telfort met eigen modem/router : 3 30 sep 2009
BKR melding Algemeen : 8 09 jul 2009
Advertentie
data-full-width-responsive="true">