obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Forum bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Diverse » Klacht over Telfort
  Onderwerp /      Laatste bericht
Gesloten onderwerp

ik raad aan om telfort er uit te doen « Ga naar bericht

Hier gaat een slot op. Wij leveren technische ondersteuning, en geen algehele levensbeschouwing. Voor het laatste kan je naar de kerk gaan.

: 2077
: 4
Auteur: jengen

Laatste bericht:
19 april 2016, 18:45
Avatar van gebruiker
Lutz
Geen nieuwe berichten

internet buitenland bundel « Ga naar bericht

zonet, vandaag 09-08-2015 internetbundel besteld. Geen SMS. Kijk op mijn MIJN TELFORT account. Vervaldatum van de bundel is 11-08-2015. BOOS!!!

: 1539
: 1
Auteur: gina

Laatste bericht:
09 augustus 2015, 22:57
Avatar van gebruiker
gina
Geen nieuwe berichten

klantonvriendelijkheid « Ga naar bericht

Sinds verleden week vrijdag glasvezel aangesloten. Het regelen ervan ging snel. Maar de verzoeken aan Telfort om inzage te krijgen in de laatste rekening van ADSL stuiten op administratieve problem...

: 781
: 1
Auteur: frablos

Laatste bericht:
30 juli 2015, 16:58
Avatar van gebruiker
frablos
Geen nieuwe berichten

Klant onvriendelijke beleid « Ga naar bericht

Quoteandre@home schreef: Die paar tientjes laat ik automatisch afschrijven.... je moet toch betalen... te laat betalen levert alleen dus maar problemen op. Blijkbaar zit het bij u in het systee...

: 2804
: 3
Auteur: ludwina

Laatste bericht:
08 juli 2015, 19:56
Avatar van gebruiker
Fs
Geen nieuwe berichten

Hoe lang moeten we nog wachten? « Ga naar bericht

QuoteFranzki schreef: Blijkbaar heb je al helemaal uitgezocht hoe het zit.... Dan zou ik het probleem niet op een gebruikersforum zetten (waar Telfort niet meeleest) maar gewoon met Telfort i...

: 3084
: 5
Auteur: mikhail

Laatste bericht:
09 april 2014, 22:59
Avatar van gebruiker
mikhail
Geen nieuwe berichten

Problemen met alles in 1. Service? Not! « Ga naar bericht

Ja hoor, daar gaan we weer. Drama met ons nieuwe abonnement bij Telfort, hierna te noemen Helfort. Ik begin gewoon aan mezelf te twijfelen; ben ik dan echt zo'n zeikerd? Of ben ik niet meer ...

: 1417
: 1
Auteur: Eva_T

Laatste bericht:
04 oktober 2013, 14:54
Avatar van gebruiker
Eva_T
Geen nieuwe berichten

factuur verbruik data « Ga naar bericht

Telefonisch contact kan ik niet voor je regelen, ik ben ook maar een gewone klant. Telfort Webcare kan zo'n contact evt. wel regelen als ze deze vraag opmerken.

: 1492
: 4
Auteur: linden

Laatste bericht:
13 december 2012, 18:18
Avatar van gebruiker
EdP
Geen nieuwe berichten

geen tv op iPad « Ga naar bericht

Ik dacht binnen 7 dagen antwoord te krijgen van Telfort. Je raadt het al: nog niks gehoord. Ook in de Telfortwinkel de klacht gedeponeerd. Dat wordt volgens mij ook voor kennisgeving aangenomen ...

: 1772
: 2
Auteur: keetje

Laatste bericht:
08 december 2012, 21:27
Avatar van gebruiker
keetje
Geen nieuwe berichten

HELP!! FOUT TELFORT, opzegging niet door mij gedaan, moeilijk te annuleren HELP!! « Ga naar bericht

Hoi, Ik heb via het eigen telfort forum het volgende antwoord gekregen: "Hoe raar dit ook klinkt, dit is zo bij alle providers. Dit zijn afspraken die onderling gemaakt zijn door providers, w...

: 3079
: 3
Auteur: MakeMyDay

Laatste bericht:
05 december 2012, 12:55
Avatar van gebruiker
MakeMyDay
Geen nieuwe berichten

HBO-pakket niet meer zien van opgenomen films « Ga naar bericht

Ditzelfde grapje haalt KPN en XS4all ook uit. Wat erger is je kunt de opgenomen films niet meer wissen. Oftewel je opslagcapaciteit is opeens een stuk kleiner.

: 1708
: 2
Auteur: FraTab2009

Laatste bericht:
26 november 2012, 22:54
Avatar van gebruiker
SimOnly
Geen nieuwe berichten

Internetkosten buitenland niet inzichtelijk « Ga naar bericht

Ik heb bij Telfort geïnformeerd over hoe het kan dat ik berekend ben voor buitenlands internet gebruik, terwijl ik mijn telefoon bijna continu uit had staan. Emails zijn niet in het op de telefoo...

: 1624
: 1
Auteur: van den Berg

Laatste bericht:
26 juli 2012, 13:51
Avatar van gebruiker
van den Berg
Geen nieuwe berichten

mobiel internet zonder abbonnement « Ga naar bericht

Hallo, Mijn zoon van 12 jaar koopt bij de Aldi een nieuwe telefoon, hij heeft een abbonnement zonder internet en maakt uitsluitend via de wifi thuis gebruik van. Bij de Aldi zijn ze niet in sta...

: 1831
: 1
Auteur: webjah

Laatste bericht:
03 juli 2012, 17:06
Avatar van gebruiker
webjah
Geen nieuwe berichten

Webformulier opzeggen internet onvindbaar « Ga naar bericht

Het is inderdaad verre van eenvoudig om het formulier in te vullen. Als je alle stappen en schermen door bent gekomen staat er rechts onderaan de mogelijkheid om je vraag per e-mail te versturen. ...

: 2818
: 3
Auteur: choco

Laatste bericht:
04 mei 2012, 13:18
Avatar van gebruiker
PJWLignon
Geen nieuwe berichten

Modem defect, zelf nieuwe betalen of duurder abonnement « Ga naar bericht

Gisteren nogmaals naar klanten service gemaild. Vandaag belde een jonge dame, met het nieuws dat ze het gisteren fout hadden. Er schijnt een optie te zijn waarmee ik mijn huidige abonnement hou (...

: 3923
: 9
Auteur: gtb

Laatste bericht:
25 oktober 2011, 14:12
Avatar van gebruiker
gtb
Geen nieuwe berichten

kosten opzegtermijn « Ga naar bericht

Dat ligt er aan wie het contract opzegt. Normaliter moet de klant het contract bij de oude provider opzeggen en meteen ook aangeven dat er sprake is van een verhuizing/migratie zodat er geen lijnca...

: 1726
: 2
Auteur: puls

Laatste bericht:
23 mei 2011, 17:51
Avatar van gebruiker
Richard
Gesloten onderwerp

Wederom werkt het weer niet « Ga naar bericht

Meerdere topics openen voor hetzelfde probleem is niet nodig... Deze gaat op slot.

: 1355
: 2
Auteur: magmeijer

Laatste bericht:
13 mei 2011, 20:42
Avatar van gebruiker
Franzki
Geen nieuwe berichten

Foutje ,bedankt.. « Ga naar bericht

Beste Webcareteam Door een stomiteit van telfort is een nieuwe abbo per ongeluk geblokkerd (en ik had al visite kaartjes besteld met dat nummer) Heb nu een ander nummer gehad maar vind alles ee...

: 1236
: 1
Auteur: artronic

Laatste bericht:
06 april 2011, 19:11
Avatar van gebruiker
artronic
Geen nieuwe berichten

Geen reacties van Telfort na opzegging. « Ga naar bericht

@stephanbass, Het laatste punt is weer mogelijk. Zodra alles weer volledig werkt, kunt u uw e-mailadres valideren. Mocht u dan nog een extra bevestiging willen per e-mail, dan kunt u een privéb...

: 2532
: 5
Auteur: stephanbass

Laatste bericht:
18 maart 2011, 08:57
Avatar van gebruiker
Telfort webcareteam
Geen nieuwe berichten

Blunder ! Zakelijk nummer niet weten te behouden... « Ga naar bericht

@ewout, Om u hierbij van dienst te kunnen zijn heb ik de volgende gegevens nodig: - Uw naw-gegevens - Beide 06-nummers van Telfort - Beide 06-nummers van T-mobile - Uw e-mailadres In een ...

: 1429
: 2
Auteur: ewout

Laatste bericht:
24 december 2010, 16:59
Avatar van gebruiker
Telfort webcareteam
Geen nieuwe berichten

Ongelofelijk hoe je genegeerd wordt door de klantenservice « Ga naar bericht

Het telefoon of de kaart werkt niet naar behoren, zou je zo op kunnen zeggen... voor de zekerheid bij www.trosradar.nl kijken voor standaardbrieven ... ??:P

: 1933
: 3
Auteur: coupe1976

Laatste bericht:
26 november 2010, 15:49
Avatar van gebruiker
JerryCotten
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd