obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Voorzichtigheid geboden m.b.t. Optibel
hondengek
De Optibellers onder ons hebben het naar alle waarschijnlijkheid ook ondervonden: het telefonieplatform lag er in het afgelopen weekeinde weer eens uit en wel vanaf ca. 21.00 uur zaterdagavond tot 19.00 uur zondagavond.

InterNLnet gaf op mijn vraag naar de reden van de frequente storingen ridderlijk toe dat hun leverancier (Telio in Noorwegen) met immense technische problemen kampt.
Er zou weliswaar koortsachtig aan een effectieve oplossing gewerkt worden maar heb ik dat soort uitspraken al niet eens eerder gehoord..?

Voor diegenen die momenteel een overstap naar O. overwegen is dus op zijn minst de nodige voorzichtigheid geboden!
Wat was ik overigens blij vorige week een prepaid account bij Budgetphone geopend te hebben en dat voor een luttel tientje!

data-full-width-responsive="true">
rle
Waarschijnlijk was deze storing dan lokaal, want ik heb telefoontje ontvangen in betreffende periode.
(043 reeks)

Roger
Gewijzigd door rle op 18 november 2008, 15:49

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voorzichtigheid geboden m.b.t. Optibel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Optibel, waardig alternatief voor Vastbellen? dacht het niet...! Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 2 17 dec 2008
Telfort ADSL & Optibel Algemeen : 13 27 nov 2008
Is Optibel alternatief voor VastBellen..? Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 25 08 nov 2008
Af en toe geen geluid bij gebeld worden (Optibel) Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 14 03 nov 2008
Eerste ervaringen met OPTIBEL ter vervanging van Telfort-Voip Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 0 04 jun 2008