obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Migratie Speedlinq naar Telfort
Walhan
Niets anders dan problemen opgeleverd. Nu al meer dan 4 weken geen internet en geen telefonie (VoIp)

Was klant bij Speedlinq, tot volle tevredenheid, totdat Speedlinq overgenomen werd door Telfort.

Het begon met de eerste migratie van telefonie (VoIp). De Cd-rom met de juiste instellingen voor het Speedtouch modem 716 werd verzonden. Na deze Cd-rom geinstalleerd te hebben werkte de telefonie (VoIp) niet meer.
Na ontleding van de Cd-rom bleek dat er geen instellingen aanwezig waren voor de Speedtouch 716 op het BBNED.
Na contact met de helpdesk werd 6 dagen later een nieuwe Cd-rom gestuurd(los in een grote enveloppe) welke wel te installeren was.

De telefoon verbinding was niet constant actief. Vaak kon er wel uitgebeld worden, maar de inkomende telefoontjes kwamen terecht in de voice mail box.

Na diverse keren gebeld te hebben werd het probleem opgelost.

In juli zou de daadwerkelijke migratie plaatsvinden van het BBNED naar het BABYXL (oud Tiscali, KPN netwerk)

Vanaf die dag geen telefonie en geen internet meer tot op heden.

Diverse telefoontjes (GSM) gepleegd met de helpdesk. Totale kosten zijn inmiddels opgelopen tot meer dan 200 Euro.

Door medewerker werd 10 werkdagen geleden een lijn onderzoek aangevraagd (op mijn verzoek, misschien wel een probleem in de wijkcentrale van mijn woonplaats) aangevraagd bij KPN.

Normaliter dient zo'n aanvraag binnen 2 a 5 werkdagen afgerond te zijn. Bij mij dus niet.

Gisteren is de actieve DSL lijn van mijn modem gehaald. Misschien gaat het wel lukken, we houden moed.

5 dagen geleden een aangetekende brief gestuurd met ontvangstbevestiging naar Mevr. Reffeltrath, directeur klantenservice Telfort.

Nog geen reactie ontvangen.

VRAAGSTELLING: Bij migratie van het ene netwerk naar het andere dienen de ICTérs toch eerst testen te draaien alvorens klanten over te zetten???????

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Migratie Speedlinq naar Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016