obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Feitelijk geen garantie meer op modem
ton2e
Feitelijk heb je opeens geen garantie meer als je voor 11.2.2008 je modem hebt ontvangen want het wordt plotsklaps een "leenmodem". Dit is feitelijk een eenzijdige contractwijziging.

Is er iemand die nog beschikt over de oorspronkelijke tekst?

==========Tekst op Telfort Website===========

Mijn modem is defect. Mijn modem heb ik voor 11 februari 2008 ontvangen.
Heeft u uw huidige modem voor 11 februari 2008 ontvangen?
U heeft op uw modem een garantie van 1 jaar.
Is uw modem binnen de garantieperiode defect gegaan? Dan krijgt u kosteloos een nieuw modem, in bruikleen*.

..............

* Modem in bruikleen. Uw nieuwe modem heeft u in bruikleen. Dit houdt in dat u de gebruiker bent van het modem, maar dat Telfort internet de eigenaar blijft. Voor u heeft dit als voordeel dat u verzekerd bent van gratis vervanging bij eventuele defecten, zolang uw contract loopt.

U kunt het modem tot het einde van uw contract bij Telfort internet gebruiken. Bij beëindiging van uw contract dient u het modem weer retour te sturen. De instructies hiervoor ontvangt u wanneer u uw contract beëindigt.

Is uw modem buiten de garantieperiode defect gegaan? Dan kunnen wij uw huidige modem niet tegen dezelfde voorwaarden kosteloos vervangen.
Telfort internet werkt tegenwoordig met modems in bruikleen. Dit houdt in dat u de gebruiker bent van het modem, maar dat Telfort internet de eigenaar blijft.
Voor u heeft dit als voordeel dat u verzekerd bent van gratis vervanging bij eventuele defecten, zolang uw contract loopt.

U kunt kiezen uit drie type modems. Het Basismodem kunt u gratis gebruiken. Voor de uitgebreidere modems wordt echter een eigen bijdrage gevraagd. Voor het Multi-PC modem betaalt u eenmalig € 30,- en voor het Draadloze modem betaalt u een eigen bijdrage van € 70,-.

Om uw nieuwe modem toegestuurd te krijgen kunt u contact opnemen met deklantenservice van Telfort internet op telefoonnummer 0900-9596 (€ 0,30 p/m). Zijzorgen ervoor dat er zo snel mogelijk een nieuw modem naar u wordt toegestuurd.

U kunt uw nieuwe modem tot het einde van uw contract bij Telfort internet gebruiken. Bij beëindiging van uw contract dient u het modem weer retour te sturen. De instructies hiervoor ontvangt u wanneer u uw contract beëindigt.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Feitelijk geen garantie meer op modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Geen TV signaal Algemeen : 2 18 dec 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016
kan niet meer downloaden met telfort Usenet : 2 12 nov 2016