obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
KPN/Telfort compenseert gedupeerde klanten
SimOnly

Quote

De mobiele netwerkstoring in Frankrijk en Monaco is verholpen. Alle KPN-, Hi-, Telfort- en Simyo-klanten kunnen weer gewoon mobiel bellen, sms’en en internetten. Gelukkig.

Dit neemt niet weg dat er door deze storing veel mensen een behoorlijke tijd ‘zonder’ zaten. Ontzettend vervelend. Juist als je in het buitenland bent, wil je altijd contact kunnen hebben. Er is geen enkel excuus, onze klanten moeten op ons kunnen vertrouwen, altijd en overal. We betreuren de ontstane situatie dan ook ten zeerste.

Het herstel van de netwerkverbindingen duurde langer dan verwacht om een aantal redenen. Het was een omvangrijke en technisch zeer complexe storing waarbij meerdere buitenlandse telecomproviders betrokken waren. Ook is vanwege de vakantieperiode de drukte op het netwerk veel groter.

We zijn ons ervan bewust dat de gebeurtenissen van de afgelopen dagen tot overlast hebben geleid. Daarom willen we klanten graag tegemoetkomen. Meer informatie hierover en een speciaal meldingsformulier voor eventueel geleden financiële schade zijn te vinden op:

[url=kpn.com/storingfrankrijk]kpn storingfrankrijk[/url]


We bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak.

Op [url=kpn.com/storingfrankrijk]kpn storingfrankrijk[/url] vind je het meldingsformulier. Als je dit hebt ingevuld ontvang je een bevestingings e-mail met daarbij het meldingsformulier als attachment. Als je een sms hebt ontvangen, kun je doorklikken naar een mobiele pagina van de site. Hierop staat een link naar het meldingsformulier. Dit formulier is als desktopversie te zien en in te vullen. Wanneer je het formulier invult, krijg je een bevestigings e-mail met daarbij het formulier als attachment.

Binnen tien werkdagen krijg je van KPN een reactie over de afhandeling. Aan toekenning van schade zijn voorwaarden verbonden, deze staan op de genoemde website.

De toekenning van schade gebeurt op de eerstvolgende factuur. Voor prepaid klanten wordt het bedrag overmaakt op de rekening van de klant.

Voor meer informatie kijk op [url=kpn.com/storingfrankrijk]kpn storingfrankrijk[/url]


Bron: KPN
SimOnly
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN/Telfort compenseert gedupeerde klanten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016