obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Kapot modem / slechte service
Erhkuijpers
Drie keer heb ik veel tijd besteed aan gesprekken met de helpdesk. Eerste keer werd mij verteld dat er niets mis was met het modem. Het kon liggen aan splitter of bedrading.
Nieuwe splitter , bedrading heb ik uitgeprobeerd en probleem bleef.
Tijdens het tweede gesprek werd mij toegezegd teruggebeld te worden. Is niet gebeurd !!!
In het derde gesprek heb ik aangegeven dat ik erachter ben gekomen dat het defect weldegelijk het modem was. Een exact hetzelfde modem van een ander geleend en problemen waren weg.
Het lukte ook niet contact te krijgen met het oude modem om eventuele instellingen te bekijken via het IP adres.
Kortom ik wil graag een vervangend/nieuw modem !!!
Jeroen Muller , die mij te woord stond kon alleen maar een terugbel afspraak geven voor over drie dagen !!! Ik heb een tandartspraktijk die erg afhankelijk is van internetverkeer (denk aan verwijsbrieven, foto's etc). Een terugbelafspraak is ook voor mij erg lastig wanneer ik patienten behandel !!
Op mijn verzoek of ik iemand anders kon spreken werd duidelijk verstaan te geven dat dat niet kon en alleen maar een terugbelafspraak gemaakt kon worden. Er waren geen opties !!
Is dit service ??? Hoe kom ik aan een modem en dan zo snel mogelijk ???
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kapot modem / slechte service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router : 3 07 mrt 2016
Modem P-2601HN en een Synolgy NAS Eigen netwerk achter het Telfort modem : 7 11 okt 2014
Ongevraagd een nieuw modem Algemeen : 4 09 apr 2014
Eigen router achter modem: óf wifi óf televisie Eigen netwerk achter het Telfort modem : 11 10 feb 2014
slechte service telfort medewerkers Algemeen : 1 28 jan 2014