obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
mailen naar helpdesk
ronk
Het mailen naar de telfort internet helpdesk lukt niet via de telfort website.
Na invullen van alle gegevens en de vraag/klacht krijg ik onderstande foutboodschap. Bellen heeft geen zin: de wachttijden zijn zo lang dat mijn telefoonrekening (natuurljk ook via telfort!) erg hoog zal worden.
Hoe kan de klantenservidce bereikt worden via e-mail?
En kent iemand dit probleem?

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This tag should then have its "mode" attribute set to "Off".










Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's configuration tag to point to a custom error page URL.







 
data-full-width-responsive="true">
Twinman
Wat bij Telfort allemaal aan de hand is mag joost weten,

Ik kan alleen maar de webmail gebruiken, maar in outlook krijg ik onderstaande melding. "wachtwoord geweigerd" ??????Grin
Met geen mogelijkheid werkend te krijgen.


Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.telfort.nl', Server: 'pop3.telfort.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [SYS/TEMP] mailbox locked by other server', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
 
ton2e

Quote

Twinman schreef:
Wat bij Telfort allemaal aan de hand is mag joost weten,
Ik kan alleen maar de webmail gebruiken, maar in outlook krijg ik onderstaande melding. "wachtwoord geweigerd" ??????Grin
Met geen mogelijkheid werkend te krijgen.


Ik weet wel dat als je via webmail iets gedaan hebt dat het dan minstens 30 minuten (en vaak langer!) duurt voordat je weer via POP mail kunt opvragen.
 
Twinman
Dat is handig om te weten (bedankt), maar erg onhandig van Telfort.

Ik had inderdaad op de webmail gezeten en was daarna bezig om de instellingen in outlook over te nemen.

Ik heb net het eten op ik kon ineens wel via outlook bij mijn mail komen.

Maar wat voor een nut moet zoiets hebben dat je minimaal een half uur of mischien wel langer moet wachten als je webmail hebt gebruikt om weer met outlook te kunnen werken.

Ik heb dat nog bij geen een andere provider gehad...
 
hondengek
Probleem POP3 staat helaas niet op zichzelf, Twinman.
Ik word ook geregeld met hetzelfde probleem geconfronteerd.
Mijn ervaring is dat de storing wel steeds op korte termijn wordt opgelost.....
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mailen naar helpdesk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 17 apr 2016
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. : 3 25 dec 2014
Wifi werkt niet naar tv WiFi : 2 07 feb 2014
bellen naar buitenland Algemeen : 2 28 mrt 2012
SMS naar Libanon Algemeen : 3 16 jan 2011