obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Een tevreden klant
Brilll
Zie veel negatieve berichten en klachten dus dacht zal eens wat positiefs neer zetten.
Ben sinds januari over gegaan van casema mega plus telefonie naar telfort plus telefonie.
Zit 650 meter van de centrale downsnelheid is 1950 Kb/s en telefoon is ook toppie,ook handig de email met het voicemail bericht wat naar je gestuurd wordt.
Al met al ben een zeer tevreden klant tot nu toe .SmileSmileSmileSmile
 
data-full-width-responsive="true">
hondengek
huidige voicemail-optie is inderdaad niet slecht maar ├Ęcht handig zou het pas zijn als men zijn/haar berichten middels de telefoon zou kunnen afluisteren. (zoals dit bij de meeste andere Voip-providers het geval is)
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een tevreden klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Klant onvriendelijke beleid Klacht over Telfort : 3 08 jul 2015
wat een klant onvriendelijk bedrijf Gebruikers ervaringen : 1 28 aug 2014
Exclusief verlengaanbod is 50% duurder dan voor nieuwe klant? Algemeen : 1 25 jul 2013
Nieuwe klant Eigen netwerk achter het Telfort modem : 3 14 mrt 2013
T.a.v. Telfort Webcareteam: Vragenlijst van gefrustreerde klant Algemeen : 7 03 okt 2009