obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Kwaliteit telfort telefonie (voip)
Telfort webcareteam
Enige tijd geleden hebben we een aantal veranderingen doorgevoerd op ons Voip platform. Nu lijkt dit wel het gewenste effect te hebben.

Hoe ervaren jullie deze dienst de laatste weken?

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
data-full-width-responsive="true">
albino
Ik moet zeggen dat ik juist nooit probs had.

Nu heb ik juist laatst problemen gehad met uitbellen.

Nadat ik eindelijk mijn nieuwe Zyxel modem in de lucht had, blijkt dat ik niet meer bereikbaar ben op het geporteerde kpn nummer, maar alleen op mijn telfort nummer.

Of het te maken heeft met de veranderingen op het voip platform weet ik niet.
 
Telfort webcareteam
Dat is een instelling probleem wat binnen enkele minuten op te lossen is. Als het eerst wel werkte en u sluit een nieuw modem aan met en dan werkt het niet, dan moet het een instelling zijn.

Als u daar een apart topic voor wilt openen, maak ik alvast een antwoord voor u.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
albino
ok, gedaan...

Wat houden de veranderingen in en wat zouden we moeten merken?
 
Telfort webcareteam
Wat er verandert is weet ik ook niet exact, er zijn veranderingen doorgevoerd om de stabiliteit van de dienst te verbeteren.

Wegvallende gesprekken zijn daar een voorbeeld van.

Joris
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 13 augustus 2009, 11:11
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
albino
Ik moet zeggen dat ik nu bijna 2 jaar gebruik maar van voip van telfort en dat ik zeer tevreden ben.
Daarvoor VoDSL (early adapter) gehad, maar dat was drama.

Als het netwerk nog stabieler wordt dan wordt ik waarschijnlijk zeer zeer zeer tevreden.

Dus ga zo door zou ik zeggen.
 
molton
ongeveer 8 maanden last gehad met wegvallende gesprekken.
4 maanden geleden een zyxel modem van iemand "geleend" hierna geen probleem meer.
dus heb ik van de laatste update niet gemerkt.
 
Swilly
Maanden lang geen enkel probleem gehad. Laatste weken maakt mijn VOIP telefooncentrale (Linksys SPA3102) geen goede verbinding meer. Verder niets aan instellingen veranderd. Telefooncentrale hangt achter een linksys WAG325N. Als er settings aangepast kunnen worden om weer een stabiele verbinding te kunnen krijgen hoor in het graag.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kwaliteit telfort telefonie (voip)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016