obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
 Onderwerp afdrukken
geen linesync
alberth
sinds donderdag heb ik geen linesync meer dwz: een paar seconden linesync en dan valt ie weg.
vrijdag een monteur geweest die op zijn meter wel linesync kreeg, maar met veel crc errors.
zijn conclusie: modem kapot.
nieuw modem gekocht, en met juiste instellingen voorzien.
probleem exact hetzelfde Sad
rechthoekig isra punt, korte kabel(rond) gebruikt, modem gereset alles gedaan.
iemand nog ideeen?
groet,
Albert
 
data-full-width-responsive="true">
Telfort webcareteam
Dat de monteur u aangeeft dat uw modem kapot is vind ik een vreemde zaak. Ik zie namelijk geen ander modem online komen op vrijdag. Wel zie ik dat er zaterdag een ander modem is aangesloten geweest.
Wacht u alstublieft op de terugkoppeling van ons.

Ik ga doorgeven dat de monteur waarschijnlijk te voorbarige uitspraken heeft gedaan tegenover u.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
alberth
bedankt voor je hulp Smile
 
alberth
Smile komen straks 2 monteurs die aan elke kant van de lijn een meting gaan doen!
 
alberth
ik heb weer linesync Smile de kpn monteur heeft iets met de stroom aangepast in de kast bij mijn huis in de buurt.
ben helaas wel qua snelheid omlaag gegaan van 5800 naar 3083kbps gegaan Sad
volgens mij is het voor mij slimmer om mijn abonnement om te zetten van 20 naar 4 mb nu.

hieronder details van modem:

noise margin upstream: 6 db
output power downstream: 19 db
attenuation upstream: 24 db
tone 0- 31: 00 00 00 08 9a ab bb bb bb bb bb bb ba ba aa aa
tone 32- 63: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
noise margin downstream: 7 db
output power upstream: 12 db
attenuation downstream: 44 db
tone 32- 63: 05 66 66 55 55 55 56 66 67 67 77 66 77 77 77 77
tone 64- 95: 77 77 77 77 77 77 77 77 76 76 66 66 66 66 66 66
tone 96-127: 66 66 66 66 66 66 55 55 25 55 55 55 55 55 55 55
tone 128-159: 55 55 55 55 55 55 55 44 55 55 45 54 44 44 32 44
tone 160-191: 45 44 44 44 44 44 43 44 44 44 44 44 34 34 43 22
tone 192-223: 22 22 32 22 22 22 22 22 22 22 22 22 22 22 22 22
tone 224-255: 22 22 22 22 22 22 22 22 22 22 11 01 00 10 00 00
tone 256-287: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 288-319: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 320-351: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 352-383: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 384-415: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 416-447: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 448-479: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 480-511: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
 
Telfort webcareteam
Lijn wordt door de tooling van KPN nog gezien als onstabiel. Ik wacht de terugkoppeling even af.

Joris
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 12 augustus 2009, 16:35
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
alberth
de lijn is de hele avond stabiel gebleven Grin
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen linesync', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV signaal Algemeen : 2 18 dec 2016
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi : 2 03 mrt 2016
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing : 2 29 feb 2016
Geen browsen Storing : 3 26 jun 2013
geen opneemfunctie via tv én draadloos op laptop Telfort overige diensten : 2 25 jun 2013