obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Probleem om van vodafonevast naar Telfort over te stappen, aanvraag internet abbo afgewezen
Bertoli
Momenteel heb ik een internet abbo bij vodafonevast en heb een belbudget abbo bij KPN, ik wil switchen naar een andere internetprovider.
Bij Telfort heb ik een internet abbo aangevraagd zonder voip, deze is afgewezen, ik kreeg na een paar dagen de volgende email:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Onlangs heeft u bij ons een Telfort internetabonnement aangevraagd. Deze opdracht met ordernummer . . . . kan Telfort tot haar grote spijt niet in behandeling nemen. Onze netwerkleverancier heeft te kennen gegeven dat uw verzoek niet uitvoerbaar is.

Binnen enkele dagen ontvangt u hiervan per reguliere post een meer uitgebreide bevestiging.
- - - - - - - - - - - - - - - - -

Bij het callcenter vertelde een helpdesk medewerker me dat het komt omdat ik momenteel een adsl verbinding heb bij vodafonevast, [quicknet is opgekocht door vodafone] en dat als ik mij nogmaals aanmeld om internet aan te vragen het wel goed zou gaan, dit heb ik gedaan heeft niets geholpen, kreeg na een paar dagen weer exact dezelfde mail.

tja de "meeste mensen" hebben moeite om van het Telfort abbo af te komen en ik heb het omgekeerde kan niet eens een abbo aanvragen, ik onderneem nog een actie en anders ga ik naar een andere provider.

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak is, en wat ik kan ondernemen om de aanvraag goed te laten verlopen ?

bij voorbaat mijn dank,
Gewijzigd door Bertoli op 07 april 2009, 21:48

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem om van vodafonevast naar Telfort over te stappen, aanvraag internet abbo afgewezen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016