obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Forum bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Diverse » Gebruikers ervaringen
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

Tele2 of Telfort kiezen? « Ga naar bericht

Ik heb nu internet van Online (en dan alleen internet zonder bellen en zonder televisie). Ik zoek een nieuw provider. Over gebleven zijn Tele2 en Telfort. Bij het internet wil ik ook nog een mooie...

: 939
: 1
Auteur: Lutz

Laatste bericht:
12 februari 2016, 05:35
Avatar van gebruiker
Lutz
Geen nieuwe berichten

wat een klant onvriendelijk bedrijf « Ga naar bericht

ik vind dit wel zon klant onvriendelijk bedrijf. Heb je een blokkade. Wat een keer kan gebeuren. Betaal je met spoedoverboeking duurt het nog dagen. Ik ga overstappen. Heb dit ook een keer bij upc ...

: 1783
: 1
Auteur: ludwina

Laatste bericht:
28 augustus 2014, 09:34
Avatar van gebruiker
ludwina
Geen nieuwe berichten

Veranderen van contract??!!?? « Ga naar bericht

Telfort belde mij vorige week om zich te informeren over mijn bevindingen met Telfort. Ik stelde dat ik veel betaalde voor 20Mb terwijl ik maximaal 12Mb kan krijgen vanwege de afstand tot de centr...

: 2317
: 1
Auteur: Kos

Laatste bericht:
30 mei 2014, 22:40
Avatar van gebruiker
Kos
Geen nieuwe berichten

radio luisteren via Pioneer receiver en Motorola VIP1853 « Ga naar bericht

Beste gebruikers, Ik heb al enige tijd alles is 1 bij Telfort , maar de radio liep tot een paar weken nog via Ziggo. Het signaal is nu verdwenen en probeer dmv. de stekkers (tulip en optical)van...

: 3391
: 1
Auteur: FraTab2009

Laatste bericht:
23 oktober 2012, 13:44
Avatar van gebruiker
FraTab2009
Geen nieuwe berichten

kosten Telfort Modem « Ga naar bericht

Beste Fortisimo. Laten we inderdaad hopen dat het is doorgedrongen naar de leiding. Is het voor jou overigens verder opgelost dan inmiddels? Inderdaad vreemd dat bij je broer ook het modem n...

: 5481
: 10
Auteur: fortisimo

Laatste bericht:
25 augustus 2011, 13:23
Avatar van gebruiker
Richard
Gesloten onderwerp

Betalen voor problemen bij Telfort (vraag aan webcareteam) « Ga naar bericht

@ Snobber: Wie is hier de zieligerd? Het is okee als je hier (opbouwende) kritiek op Telfort hebt. Dit is een onafhankelijk gebruikersforum dus in principe zijn alle meningen en standpunten hier...

: 4531
: 18
Auteur: Timelord

Laatste bericht:
21 april 2010, 22:21
Avatar van gebruiker
Franzki
Geen nieuwe berichten

opzegproblemen!! « Ga naar bericht

Heb gisteravond i.i.g. een bevestiging gekregen via de mail.
(Pagina: 1 2 3)

: 11017
: 43
Auteur: GSanders

Laatste bericht:
11 maart 2010, 09:20
Avatar van gebruiker
grassbrook
Geen nieuwe berichten

buitenlandse adres niet mogelijk « Ga naar bericht

Bij verhuizen naar het buitenland kan er, indien daar bewijs voor wordt overlegd, ALTIJD per direct opgezegd worden. Wijzigen naar een buitenlands adres kan inderdaad niet, volledig opzeggen wel...

: 2176
: 2
Auteur: drawonmycar

Laatste bericht:
04 november 2009, 17:00
Avatar van gebruiker
Telfort webcareteam
Geen nieuwe berichten

Telfort sluit verkeerde aansluiting af... « Ga naar bericht

Nee, de monteur gaat uw ISRA punt repareren en ervoor zorgen dat het signaal wel binnen komt. Wij kunnen de modem vanaf hier niet zien, dit zal dus eerst moeten gebeuren Wouter

: 4615
: 17
Auteur: choco

Laatste bericht:
21 oktober 2009, 11:03
Avatar van gebruiker
Telfort webcareteam
Geen nieuwe berichten

Belkosten buiteland « Ga naar bericht

Dat is geen misselijk bedrag. Wat je zou kunnen doen is een voipbuster account nemen. In je settings zet je dan je mobiele nr en vaste nr. Dan bel je eerst naar een lokaal nr in NL, daarna het buit...

: 3888
: 3
Auteur: dobld

Laatste bericht:
15 augustus 2009, 18:34
Avatar van gebruiker
JoVaSe
Geen nieuwe berichten

12move>Tiscali>Telfort... snellere abo? 22 euro betalen! « Ga naar bericht

Zojuist factuur ontvangen... en het was al verrekend. Bedankt voor de extreem snelle service Joris!
(Pagina: 1 2)

: 7763
: 29
Auteur: Rodelion

Laatste bericht:
07 augustus 2009, 16:47
Avatar van gebruiker
Franzki
Geen nieuwe berichten

Overstap « Ga naar bericht

Quotepandabeest schreef:Dus...Ondanks alle klaagzang e.d. in dit forum kan het dus wel goed gaan ! Maar het gaat zeker wel vaker goed, alleen ja als iemand een probleem heeft zet ie dat eerder h...

: 2150
: 4
Auteur: pandabeest

Laatste bericht:
01 juli 2009, 03:23
Avatar van gebruiker
Marchu
Geen nieuwe berichten

telfort klantenservice mobiel « Ga naar bericht

Als u geen bevestiging krijgt is de e-mail ook niet ontvangen. Ik kan u aanraden om het te proberen met een ander e-mail adres dan u tot nu heeft gebruikt. Het zou niet uit moeten maken zoals u zel...

: 4245
: 2
Auteur: sww_sww_sww

Laatste bericht:
05 juni 2009, 15:20
Avatar van gebruiker
Telfort webcareteam
Geen nieuwe berichten

nummerbehoud « Ga naar bericht

Ook met een tweejarig contract heb je een opzegtermijn. En nee, ik weet niet uit m'n hoofd wat er allemaal in mijn contracten staat. Daarom bewaar ik ze en hoef ik alleen maar te onthouden waar ik...

: 2227
: 8
Auteur: robjordy

Laatste bericht:
14 maart 2009, 23:22
Avatar van gebruiker
EdP
Geen nieuwe berichtenEnquêtes  [Enquête]

Telfort overstap van Zonnet/Versatel/ Teel2 « Ga naar bericht

QuoteIk begrijp al die negatieve reacties niet zo. Neen, ik ben geen medewerker van Telfort, slechts een simpele overstapper. Het is in feite heel eenvoudig. Op het moment dat je ontevreden ergen...

: 3505
: 9
Auteur: havee

Laatste bericht:
03 februari 2009, 01:21
Avatar van gebruiker
Richard
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd