obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Forum bekijken
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Dit forum heeft een Security Systeem in gebruik genomen. « Ga naar bericht

Ok, dank voor de uitleg... ;)

: 2804
: 4
Auteur: SimOnly

Laatste bericht:
19 december 2010, 01:56
Avatar van gebruiker
Gman
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Telefoon werkt niet « Ga naar bericht

Het enige wat ik zou kunnen voorstellen is om het maar weer eens met de Zyxel te proberen met de juiste instellingen. Registreert ie dan wel? Dan zou best die Speedtouch eens niet meer zo lekker ku...

: 7058
: 8

Laatste bericht:
29 juni 2009, 02:47
Avatar van gebruiker
Richard
Geen nieuwe berichten

Fijne feestdagen en een gezond 2018 « Ga naar bericht

Het aftellen van het oude jaar is begonnen ik hoop dat eenieder dit goed afsluit en volle moed het nieuwe jaar begint met veel gezondheid liefde en geluk dus in alle opzichten het nieuwe jaar tegem...

: 569
: 2
Auteur: Tigetje

Laatste bericht:
31 december 2017, 13:17
Avatar van gebruiker
Tigetje
Geen nieuwe berichten

Proxy problemen « Ga naar bericht

Ik denk nog steeds dat je instellingen van de netwerk kaart fout zijn. Verwijder in apparaat beheer de ethernet kaart en reboot je computer. Dan zal die de netwerk kaart opnieuw moeten detecteren e...

: 965
: 7
Auteur: hpfan

Laatste bericht:
14 september 2017, 20:51
Avatar van gebruiker
Lutz
Geen nieuwe berichten

Weinig respons « Ga naar bericht

Ik zie de laatste tijd weinig activiteit op diverse forums zal wel aan het weer liggen. Maar wat mij wel opvalt op die diverse forums is dat er wel een topic geopend wordt omdat er een probleem is...

: 536
: 1
Auteur: Tigetje

Laatste bericht:
30 mei 2017, 17:58
Avatar van gebruiker
Tigetje
Geen nieuwe berichten

Geen TV signaal « Ga naar bericht

En hoe heb je het opgelost?

: 1305
: 2
Auteur: Jandokan

Laatste bericht:
18 december 2016, 17:23
Avatar van gebruiker
Lutz
Geen nieuwe berichten

netflix « Ga naar bericht

Op de pc kan je ook gewoon de website van netflix openen. Ik gebruik netflix.com ervoor.. Op het kpn forum wordt geadviseerd de ontvanger om te ruilen.

: 766
: 2
Auteur: jonagold

Laatste bericht:
08 december 2016, 21:41
Avatar van gebruiker
Lutz
Geen nieuwe berichten

Kan niet meer in mijn telfort komen « Ga naar bericht

Wij hebben geen relatie met Telfort hier.

: 990
: 2
Auteur: heinenoord

Laatste bericht:
13 november 2016, 21:53
Avatar van gebruiker
Lutz
Geen nieuwe berichten

Toch simkaart gekregen « Ga naar bericht

Over abonnementen moet je toch contact met Telfort opnemen. Dit is een onafhankelijk forum.

: 716
: 2
Auteur: heinenoord

Laatste bericht:
13 november 2016, 21:52
Avatar van gebruiker
Lutz
Geen nieuwe berichten

storing « Ga naar bericht

Neem hier contact op met Telfort indien de storing nog aanwezig is: https://www.telfort.nl/klantenservice.../splitter/

: 1840
: 3
Auteur: Laraa

Laatste bericht:
20 april 2016, 14:55
Avatar van gebruiker
Xystus
Geen nieuwe berichten

Glasvezel / adsl « Ga naar bericht

Goedendag, Wie o wie kan mij antwoord geven op de volgende vraag. Ik ben een startende ondernemer en verhuis over een week naar Hilversum. Mijn situatie: Ik heb nu een adsl modem ( experiabox t...

: 1982
: 1
Auteur: Fredcoumans

Laatste bericht:
06 september 2014, 15:30
Avatar van gebruiker
Fredcoumans
Geen nieuwe berichten

Ongevraagd een nieuw modem « Ga naar bericht

Waarom zijn het waardeloze routers? Ik heb er zelf eentje staan en die werkt gewoon goed. En een helpdesk van Telfort kan inderdaad niet inschatten of je kan inloggen op je bedrijfsnetwerk... da...

: 5802
: 4
Auteur: tomb

Laatste bericht:
09 april 2014, 22:17
Avatar van gebruiker
Franzki
Geen nieuwe berichtenEnquêtes  [Enquête]

Vaste nr via ADSL lijn doorschakelen lukt niet? « Ga naar bericht

Goedemiddag, Ik heb een ADSL aansluiting. Ik heb een vast nummer besteld bij Telfort en wil deze doorschakelen naar mijn mobiel. Weet iemand hoe je dat kan doen? Met glasvezel gaat dat gewo...

: 2678
: 1
Auteur: markklijs

Laatste bericht:
21 februari 2014, 14:41
Avatar van gebruiker
markklijs
Geen nieuwe berichtenEnquêtes  [Enquête]

slechte service telfort medewerkers « Ga naar bericht

Ik probeerde te bellen met telfort klantenservice om te checken of m'n geld over is gemaakt naar hun. 0900 nummer uiteraard. U heeft 1 minuut wachttijd zei het bandje. Na 3 minuten en ja hoor. M...

: 2437
: 1
Auteur: bobbiestout

Laatste bericht:
28 januari 2014, 13:08
Avatar van gebruiker
bobbiestout
Geen nieuwe berichten

Terugsturen Modem « Ga naar bericht

Volgens mijn informatie hoeven de zilveren modems inderdaad niet terug.

: 4567
: 3
Auteur: Pjotr

Laatste bericht:
13 januari 2014, 16:29
Avatar van gebruiker
EdP
Geen nieuwe berichten

Niet mogelijk via website klacht in te dienen of vraag te stellen « Ga naar bericht

Sinds 2 á 3 weken probeer ik via de site een vraag te stellen en een klacht in te dienen. Maar krijg elke dag dezelfde foutmelding :( Ik vertik het om het dure 09 nummer te bellen. Geld groeit me...

: 1824
: 1
Auteur: Equestrian

Laatste bericht:
22 september 2013, 22:58
Avatar van gebruiker
Equestrian
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

Exclusief verlengaanbod is 50% duurder dan voor nieuwe klant? « Ga naar bericht

Ik kreeg vandaag een mailtje van telfort met een "Exclusief verlengaanbod" "Voor u als trouwe klant" met een abbonement met telefoon. Specs: iPhone 4S 16GB zwart 150 min 500 MB 1000 SMS 36,50 ...
Bestanden bijgevoegd

: 2559
: 1
Auteur: DJSnels

Laatste bericht:
25 juli 2013, 14:33
Avatar van gebruiker
DJSnels
Geen nieuwe berichten

instellen wifi versterker lukt niet « Ga naar bericht

Kijk op blz. 17 van de handleiding. Met InSSIDer kun je trouwens beter zien of het apparaat een signaal uitzendt.

: 3452
: 4
Auteur: Pejola

Laatste bericht:
26 juni 2013, 22:13
Avatar van gebruiker
EdP
Geen nieuwe berichten

Kapot modem / slechte service « Ga naar bericht

Drie keer heb ik veel tijd besteed aan gesprekken met de helpdesk. Eerste keer werd mij verteld dat er niets mis was met het modem. Het kon liggen aan splitter of bedrading. Nieuwe splitter , bedr...

: 1931
: 1
Auteur: Erhkuijpers

Laatste bericht:
04 juni 2013, 11:12
Avatar van gebruiker
Erhkuijpers
Geen nieuwe berichten

T4 abonnement, minder snelheid voor je geld « Ga naar bericht

Ik ben de draad een beetje kwijt. Je wilt de snelheid van het 8Mb-abonnement hebben maar dan tegen de (lagere) kosten en voorwaarden van je huidige 4Mb-abonnement. Als je niet bereid bent de mee...

: 4390
: 15
Auteur: MD

Laatste bericht:
13 mei 2013, 01:56
Avatar van gebruiker
Franzki
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd