obey-robots.txt
09 December 2016, 16:25
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Storing Telfort

bentley
Sinds dinsdag avond 22.00 uur is mijn internetverbinding met Telfort uitgevallen. Bellen en gebeld worden is ook niet mogelijk.

Modem heb ik een paar keren aan / uit gezet (reset) maar dat mocht ook niet baten. Is er mogelijk een storing in Noord Holland (omstreek Den Helder)?

Goofy07
Bij mij was het rond 20:45, geen internet meer. Reset, hard reset bood geen oplossing. Probleem is dat er geen ip adres wordt toegewezen. Net de KS gebeld en was hun bekend. Alleen nog niet officieel aangemeld als storing. Jammer had mij weer een paar euries gescheeld anders.

Omgeving Zoetermeer
Gewijzigd door Goofy07 op 11 maart 2009, 09:15

bentley
[Edit: onnodige quote verwijderd]

Heb zelf slechte ervaring met bellen KS van Telfort, heeft me al een fortuin gekost, daarom even uitgesteld. Je mag toch op z'n minst verwachten dat zij meteen een bericht plaatsen op het forum als er storing is?
Gewijzigd door EdP op 11 maart 2009, 19:41

Goofy07
Eens, na 7 min in de wacht en vervolgens de mededeling dat mijn probleem al bekend was maar nog niet op de site gezegd knalde mijn hersenpan van kwaadheid weer bijna van mijn hoofd. Ik bel ze ook liever niet, maar aangezien ik gisteren bij kpn een 2e vast lijn heb aangevraagd was ik even bang dat mijn probleem een samenloop van omstandigheden was.

bentley
[Edit: onnodige quote verwijderd]

Ik begrijp uw boosheid. Na een lang slepend conflict met deze provider heb ik een klacht bij de Geschillencommissie Den Haag ingediend. Het proces heb ik gewonnen en Telfort heeft de geleden schade aan mij moeten vergoeden.

Naar aanleiding van de uitspraak had ik echter ook de mogelijkheid om meteen mijn abo op te zeggen maar ik wou ze nog een kans geven. Aangezien er blijkbaar niets is veranderd en mijn reguliere abo eind juni afloopt, ga ik nu wel definitief opzeggen. Zal vanmiddag bij KPN informeren, wordt waarschijnlijk 'dongelen' en VoiP telefonie.
Gewijzigd door EdP op 11 maart 2009, 19:41

bentley
Om ca. 11.45 uur is er bij mij weer internet en (vast) bellen. Probleem is door Telfort dus wel (binnen 12 uur !!!) verholpen maar ben toch ontverden over de slechte communicatie (geen) naar de klant die zelf maar moet uitzoeken waarom er geen verbinding is. Ja, natuurlijk kun je weer mobiel bellen naar de KS waardoor je beloond wordt met een niets zeggend antwoord waarvoor je ook nog de rekening krijgt gepresenteerd.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:44:34
| Lutz10:02:57
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv