obey-robots.txt
06 December 2016, 03:52
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Fritzbox Fon WLAN 7270 met ISDN centrale

Keessie
HELP

Weet iemand hoe ik de Fritzbox 7270 (annex b ) moet instellen om internet en telefoon op de S0 aansluiting, middels een bestaande Panasonic ISDN centrale, goed werkend te krijgen. Momenteel lukt het alleen om internet en twee analoge telefoons rechtstreeks op de Zyxel P2602R-D3A modem/router van Telfort goed werkend te hebben.

Vorig jaar ben ik hier enkele dagen mee bezig geweest, maar toen lukte het niet om zowel telefoon als ook Internet beiden aan de praat te krijgen. De helpdesks van Telfort en AVM (duitsland en nederland) hebben jammergenoeg geen oplossing. Wie wel?
Gewijzigd door Keessie op 09 maart 2009, 19:02

Richard
Ik vermoed dat je dit ook niet gaat lukken via een centrale.

Er bestaat ook ISDN splitters. In dat geval ga je vanaf de NT1 rechtstreeks naar de splitter. Vanaf de splitter met de telefonie kant naar je centrale.
Met de modem kant naar je modem en aldus internet.

Volgens mij is dat de enigste mogelijkheid, of ik moet me vergissen in wat je bedoeling is.

Als je deze volgorde wilt:
NT1 -> Panasonic centrale -> Fritzbox dan is mijn vraag of je dat al ergens werkend hebt gezien in die vorm.
Want volgens mij is dat vragen om problemen.

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox Fon WLAN 7270 met ISDN centrale', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan ik Fritzbox 7360 bij Telfort gebruiken? Telfort met eigen modem/router 12 24 juni 2016, 10:32
alternatieven voor fritzbox Telfort met eigen modem/router 2 03 maart 2016, 18:50
Fritzbox 7270 problemen Telfort met eigen modem/router 10 06 oktober 2011, 22:02
Fritzbox ziet geen ADSL signaal Telfort met eigen modem/router 8 12 februari 2011, 14:19
Geen internet - centrale zit vol Opleveringsproblemen 5 16 december 2010, 13:31
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:35:26
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv