obey-robots.txt
09 December 2016, 16:21
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Fritzbox 7270 aansluiten

bruinebeer
Wie kan mij helpen
Ik heb een fritzbox 7270 en die wil ik gebruiken ipv de Zyxel. Nu heb ik de instellingen zo ingesteld zoals deze op het forum te vinden zijn. n.l:

"Internet connection via DSL - aanvinken.
Use one Internet connection for all computers (router) - aanvinken
No account information required (in accordance with RFC 1483 / RFC 2684) - aanvinken
VPI = 0
VCI = 34
Bridged (Routed Bridge Encapsulation) - aanvinken
Obtain the IP address automatically (DHCP) - aanvinken
Set the speeds of the DSL line automatically - aanvinken"

maar nu geeft de fritzbox aan dat er geen signaal is en dat de kabels niet goed aangesloten zijn maar de zyxel werkt wel

wie kan mij helpen ik ben geen it freak dus geen moeilijke uitleg aub
groet
bruinebeer
Gewijzigd door bruinebeer op 28 februari 2009, 14:54

jan groen
Heb je wel de originele Fritzbox kabel gebruikt? Er staat mij iets bij dat je de kabel van hun moet gebruiken omdat er een ander aansluitschema is.

bruinebeer
Ik heb de Y kabel gebruikt en ook een zelf gemaakte kabel die zeker goed aangesloten is. De r45 stekker op pool 4en 5 aangelsoten

jan groen
Ik heb ook even in mijn Fritz gekeken en ik gebruik dezelfde instellingen die jij opnoemt. Als de kabel goed is en je heb ook je Fritz al eens laten herstarten dan zou ik het niet weten waar het aan ligt... Heb je de Fritz niet ingesteld op ISDN terwijl jij zelf een analogelijn hebt of andersom?

EdP
Die Y-kabel wordt toch hopelijk alleen gebruikt om 2 telefoontoestellen n het modem aan te sluiten en niet voor een vertakking vr het modem.

Vanuit de wandcontactdoos gezien mag er geen vertakking zitten tot aan het modem. Er mogen geen telefoontoestellen aangesloten zitten tussen isra punt en modem.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

bruinebeer
Ik heb een kabel gemaakt zoals die door AVM word voorgeschreven en ook de Y-kabel geprobeerd maar krijg geen verbinding. Met de bijgeleverde zyxel doet hij het wel dus nu heb ik de Fritz achter de Zyxel staan maar het moet ook alleen met de Fritzbox kunnen ??? Het is een Fritzbox die ik nieuw in Duitsland heb gekocht dus normaal moet dat geen probleem zijn

EdP
Je vertelt niet waar je die Y-kabel op hebt aangesloten.
Het lijkt me dat je die ook niet nodig hebt, maar ik heb geen Fritzbox dus dat weet ik niet.

bruinebeer
De Y kabel word bij de fritzbox geleverd om aan te sluiten de ene kant komt dan op de dsl kant van de splitter en de anderekant op de telefoonlijn maar ik heb alleen de dsl maar nodig.dus vandaar zelf kabelgemaakt alleen voor dsl en die is 100% goed.

EdP
Zoals je overal kunt lezen dien je ervoor te zorgen dat er juist gn vertakkingen moeten zitten in de telefoondraad tot vanaf de KPN aansluiting tot aan je modem. Een gewoon telefoonsnoer volstaat en als je nog via KPN belt dan zet je daar een splitter tussen.

bruinebeer
Ik heb ook gezegd dat ik een kabel heb gemaakt die rechtstreeks op het israpunt aangesloten is die naar het modem loopt. RJ11naar RJ45

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7270 aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan ik Fritzbox 7360 bij Telfort gebruiken? Telfort met eigen modem/router 12 24 juni 2016, 10:32
alternatieven voor fritzbox Telfort met eigen modem/router 2 03 maart 2016, 18:50
St546 van xs4all aansluiten op telfort Algemeen 5 30 november 2011, 16:08
Fritzbox 7270 problemen Telfort met eigen modem/router 10 06 oktober 2011, 22:02
Fritzbox ziet geen ADSL signaal Telfort met eigen modem/router 8 12 februari 2011, 14:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:40:58
| Lutz09:59:21
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv