obey-robots.txt
09 December 2016, 16:23
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Ik voel me ver***** wat nu?

noorderlink
Paar weken geleden ge-upgraded van internet + telefonie 4Mb/s naar 20 Mb + GRATIS draadloos modem.
Na langdurig alle voorwaarden te hebben doorgespit was mijn conclusie dat je met de 20 Mb verbinding welliswaar eu. 5,- per maand meer betaalt, maar dat je het draadloos Zyxel modem van eu. 99,- dan gratis in bruikleen krijgt.
Zo afgesproken met een Telfort medewerker aan de telefoon, zo gedaan, althans dat dacht ik....
Om te beginnen werd ik verrast met aansluitkosten van eu. 24,95. Nou ja vooruit dacht ik. De nieuwe snelheid bevalt goed, maar over mijn nieuwe modem hoorde ik niets.
Toen ik vandaag belde bleek mijn modem ook helemaal niet onderweg te zijn (zoals ik hoopte). Nee eerst moet ik daarvoor eu. 99,- betalen. JA EU. 99,- betalen VOOR EEN GRATIS MODEM. Bij Telfort kan dat!
Na een telefoontje met de helpdesk bleek dat ik, omdat ik een oude Tiscali-instromer ben, geen recht heb op een gratis modem. Dat de aanbieding van 19,95 per maand i.p.v. 24,95 per maand niet geldt voor bestaande klanten is wel duidelijk op de Telfort site, maar DEZE uitsluiting van oud-Tiscali klanten is nergens te vinden.
Toen ik zei dat de Telfort medewerker mij bij het afsluiten van het nieuwe abonnement had verzekerd dat ik recht op een gratis modem had, kreeg ik doodleuk te horen dat ik dan verkeerd door hem ben geinformeerd. Op mijn vraag WAT NU? omdat ik nu dus aan dit abonnement vastzit kreeg ik te horen dat hier niets meer aan te doen is.
TELFORT BEDANKT VOOR JULLIE GOEDE INFORMATIE EN BEHULPZAAMHEID!

Iemand een tip?
Ik heb niet zo'n zin om de lange weg van aangetekende brieven te moeten bewandelen....

joepz
noorderlink schreef:
Iemand een tip?
Ik heb niet zo'n zin om de lange weg van aangetekende brieven te moeten bewandelen....

Als je zeker bent van je zaak, verzamel dan gegevens (website screenshots bv) en toch maar een aangetekend briefje eraan wagen.

Heeft dit geen effect (lees: je brief wordt totaal genegeerd), dan ga je naar de Geschillencommissie Telecommunicatie, waarbij Telfort is aangesloten. Kijk even in de algemene voorwaarden van Telfort voor het adres etc.

Niet betalen resulteert meestal in een incassoprocedure, waar je vast ook niet op zit te wachten.

hondengek
Makkelijkste weg om je gelijk te halen: e-mail met alle relevante gegevens aan kassaklachten@kpn.com
Het balletje gaat dan snel rollen, wedden?

WiND1
Dit staat er bij de FAQ:

Ik wil mijn abonnement wijzigen. Krijg ik nu een vervangend modem?

Nee, je krijgt alleen een vervangend modem als je huidige modem defect is. Wel bestaat de mogelijkheid om het basismodem te vervangen voor een draadloos modem. Dit kost eenmalig 99,-. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op 0900-9596. Je betaalt voor een gesprek 0,30 per minuut (met een maximum van 15, - per gesprek) plus de eventuele kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon.

Berlijn
Het probleem is veelal dat er voor oude tiscale klanten, die nu ineens telfort klant zijn, andere afspraken gelden dan voor de telfort klanten, die geen tiscali lid waren. Snapt u het nog. dus zat je vroeger eerst bij tiscali voordat je telfort klant was dan ben je toch anders bij telfort. Bv. het stopzetten van je abonnement. Een telfort klant die eerst bij tiscali zat heeft een ander abonnement dan iemand die meteen naar telfort ging. Ik wilde na de aanpassing van de voorwaarden eind vorig jaar stoppen bij telfort. Dat kon niet omdat ik oud tiscali was. Ik wilde feitelijk stoppen omdat de telefoon verbindingen vaak erg slecht waren. Nu moet ik blijven zitten tot juni 2009. Achteraf zijn er problemen omdat het telefoonnummer niet meer van kpn is en ik dus eerst het nummer moet overzetten naar kpn en dan pas naar een andere provider over kan. Achteraf prettig omdat ik nu nog even rustig de zaak goed kan regelen.

Henk

tr1p
Het is een vervelende situatie, maar de regels zijn toch gewoon gevolgd? Of zie ik dat verkeerd.
Greetzzz tr1p

noorderlink
@ Rene Wind:
Dank! Deze FAQ had ik inderdaad niet gezien.
Toch blijf ik het onfris vinden dat je dit soort dingen vantevoren helemaal moet doorspitten om geen problemen te krijgen. Niet alleen was het voor de Telfort medewerker een bijzonder kleine moeite geweest, het zou toch hun plicht moeten zijn om mij te wijzen op de gevolgen van een abonnementswijziging. Tegenwoordig draaien ze het om: ze draaien je een poot uit, en als je klaagt had je maar beter op moeten letten. Met tr1p ben ik het dus ook niet eens.

tr1p
[Edit: onnodige quote verwijderd]

Dat begrijp ik, ik zeg ook niet of het eerlijk/oneerlijk is.
Gewijzigd door EdP op 03 maart 2009, 00:08
Greetzzz tr1p

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik voel me ver***** wat nu?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
VPN verbinding Hardware instellingen 17 21 januari 2016, 19:35
Vermelding op de telefoon Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 2 19 januari 2015, 17:30
wachtwoord vergeten Algemeen 1 06 september 2014, 12:01
Veranderen van contract??!!?? Gebruikers ervaringen 1 30 mei 2014, 22:40
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:42:30
| Lutz10:00:53
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv