obey-robots.txt
07 December 2016, 13:27
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

P-2602HW-D1A niet aan te spreken

Hans68
sinds een paar dagen heb ik troubles met mijn P-2602HW-D1A modem , geen internet wel telefonie , tijdens de problemen kan ik ook de modem niet aanspreken , ook de wireless valt uit , naar een paar keer de modem hebben uit en aan gezet , deed hij het vandaag weer , wie heeft dit meer mee gemaakt of weet een oplossing.

alvast bedankt , Hans.

irkekler123
Beste Hans,

wat je zou kunnen doen is het volgende, achter in het modem heb je de reset gaatje. Daar 20 sec. indrukken wat de modem hersteld naar fabriek instellingen. Daarna de modem te benaderen met de ip adress. ( dus schrijf alles van te voren op ) daarna opnieuw alles instellen. Dat is wat ik meestal doe als mijn zyxel vreemd doet. Maar het kan ook aan je pc liggen. Als het blijft voorkomen raad ik je aan een andere modem tussen te zetten en kijken of het nog gebeurd om zo uit te sluiten waar de probleem zit.

Hans68
Het zit zo wie zo in de modem , twee pc's en 2 wireless laptops werkten niet , ten minste geen contact krijgen met de modem en internet .

Dus het moet wel in de modem zitten ,hoe en waarom geen idee.
Gewijzigd door Hans68 op 14 februari 2009, 19:47

irkekler123
Om dat uit te sluiten zou je een willekeurig modem ertussen kunnen zetten, mocht het dan wel werken. Ja dan weet je dat het de modem is, en is het minder dan 2 jaar oud kan je Telfort bellen en dan verder regelen. Smile
Telfort Medewerker Cool

Hans68
ik kijk het deze week ff aan ,mocht de storing weer komen ,dan neem ik wel contact op met telfort , ik weet wel zeker dat het aan de modem ligt ,mijn andere Draytek vigor geeft geen problemen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'P-2602HW-D1A niet aan te spreken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:28:53
| hilka8501:32:26
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv