obey-robots.txt
03 December 2016, 01:19
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/switch achter het Telfort modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Draytek Vigor2800VG

saigon66
Hoi,

Ik heb een probleem met telefonie namelijk als ik naar mijn kennis bellen met deze modem (Daytek Vigor2800VG) en mijn kennis met Speedtouch niet elkaar kunnen verstand. er onstaat zoveel ruizen dat je wil niet weten ( we zijn allemaal van Telfort internet met bellen). Dus praten gaan niet door. Maar als mijn kennisen naar me toe bellen dan onstaat helemaal geen ruis en we kunnen gewoon praten. Heel raar. Naar andere telefoon nummer gaat bij me heel goed, alleen niet naar mensen met Speedtoch modem. Kunt iemand me helpen met deze probleem zodat ik weer kan bellen met mensen achter speedtouch modem. Alvast bedankt.

MVG,

saigon66
Kan niemand me helpen met dit probleem ?

EdP
Geen idee, hier een poging.

Welke voice compression protocollen hebben jullie beide in het SIP gedeelte? Let wel, ik heb geen van beide typen router en kan slechts algemeenheden aandragen.

Wat ook een punt van aandacht kan zijn is portforwarding: indien je dit gebruikt, schakel dit dan tijdelijk uit en kijk of dat een beter resultaat geeft.

Als Telfort klant heb je normaliter altijd de beschikking over een ZyXEL modem (behalve ex-Speedlinq klanten). Probeer dat modem ook om de geluidskwaliteit te vergelijken. Het meest verdenk ik de Speedtouch van je kennis(sen), omdat je zegt dat je verder iedereen ongestoord kunt bellen. Heeft die persoon dan geen probleem met naar anderen bellen?
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draytek Vigor2800VG', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Instellingen Draytek 2750Vn Telfort met eigen modem/router 1 04 december 2012, 21:26
Draytek vigor 2710Vn annex A Telfort met eigen modem/router 2 20 september 2012, 21:25
Draytek 2750vn VDSL2 werkt niet Telfort met eigen modem/router 7 26 mei 2011, 00:48
Draytek 2710 vn annex-a Telfort met eigen modem/router 3 11 april 2010, 18:04
draytek vigor 2710 vn icm telfort Algemeen 8 17 juni 2009, 17:20
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:09:59
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv